Stilte …
Echo
echo
echo
echo
Stilte …
Echo
echo
echo
echo
Hij wacht op meer inzendingen. Tja. De winnaar is al bekend, de bestanden liggen klaar en het is op #insta door @HanDavinci al getest. @Time_Lord heeft zijn leesbril vast schoongemaakt. Wachten? Dom.
Moeten er geen kleine streepjes/indicaties in de circel komen zodat het wat meer van een horloge heeft?
Ik ga er niet over, maar wat mij betreft niet: less is more bij dit soort beeldmerk ‘avatars’, Breitling heeft niet voor niks de wings weg laten vliegen …
Eens.
Maar ik mis het horloge thema.
Met kleine indicaties is dat meteen aanwezig zonder dat je de boel volpropt met veel.
Denk ik.
Een kroon?
Da’s eigenlijk ook het geval bij het schildje van Tudor, de kroon van Rolex of de B van Breitling en toch weet iedereen dat het gaat over horloges. Oftewel, @RLC moet ervoor zorgen dat zijn beeldmerk onlosmakelijk verbonden is met het product waar hij over wil gaan spammen. Veel likes, veel volgers, influencer nerddinges worden etc. etc. oh en hashtags! Die vooral niet vergeten.
Maar hey het is/wordt mijn logo niet en #insta …nah, niet mijn stijltje.
Zag weer een hoop berichten; is er al een winnaar???
Hmmm, aantal volgers niet toegenomen, ander logo proberen…
Hi,
Ben wel benieuwd hoe jullie het co-ownership van het copyright gaan vorm geven. Al afspraken rond gebruiksrecht gemaakt?
Groet, Vincent
Het handschrift is van @Time_Lord, het cirkeltje van @HanDavinci en ik heb helemaal niks toegevoegd. Ja, oké … ik verkoop een klein bruikbaar vectorbestandje, voor ik denk een paar honderd euro. Mag verder geen naam hebben. oh enne, @RLC plaatst uiteraard een disclaimer “Not in any way affiliated with @Time_Lord, @HanDavinci or @junior.”)
Het klinkt trouwens wel als een mooie coproductie.
Ps het boek gaat naar @Time_Lord. Dus.
Nog een fine tune op wat ik zoek. The Watch Brigade vol uitgeschreven heeft de voorkeur boven de afkorting TWB. Desalniettemin hartelijk dank voor de tot nu toe zeer mooie en creatieve concepten!
Zou dat niet aanraden op zo’n klein logootje, wordt ‘te priegelig’. Keep it simple! De volledige naam kun je er beter als caption onder/bij zetten, met een herkenbaar logo moet dat voldoende zijn om jouw inbreng te herkennen.
Dat stond niet in de initiële briefing.
Dit is nu al zo vaak geadviseerd. En niet voor niets.
Hij is een beetje dwars. Ik herken dat wel.
Dwars of eigenwijs?
Ik ben beide. Wat is precies het onderscheid?
Als je toch beide bent, dan is het onderscheid niet meer relevant!