HF-CHALLENGE: Ontwerp het logo van Instagram: The Watch Brigade

Kak… zie ik nou wat haarlijntjes op het logo? Next…

Groet, Vincent

3 likes

Een stofje onder de W

Hij ziet het gewoon!

Even inzoomen. Verrek, stofje … :sunglasses:

6 likes

Deze moet je Adobe ‘streamlinen’ dan krijg je een veel mooier en egaler resultaat en vector bovendien :+1:
Altijd handig als je nog wat wil bewerken en altijd strakker voor als je het om wil
zetten naar jpg, gif of png.

1 like

Is er ook een deadline namens de ontwerpers? :laughing:

18 likes

Het spreekwoord ‘de klok luiden maar niet schaften’ is hier denk ik wel van toepassing…

Het lijkt mij toch duidelijk dat @Time_Lord de winnaar is. Kom op, stuur de beste man dat welverdiende boek!

1 like

Snapchat-968072541

Wordt mijn inzending nog overwogen?

15 likes

Nee

Denk ik zo… :grin:

2 likes

Pas nu de huidige afbeelding inclusief onze Will in een cirkel en je bent klaar!

3 likes

Geweldig. Ik zou deze gebruiken. :grin:

2 likes

Het boek is onderweg mannen. Mooie logo’s gezien, gaat een lastige keuze worden. Any new contenders die nog een schot willen wagen en proberen dit mooie boek te winnen? :sunglasses::+1:

Even een vraagje tussendoor. Hoe maak je van een boek, wat nog onderweg is, een foto? Vind ik knap! :wink:

Ik heb het boek zelf ook

2 likes

Oké. Maar ûh, @Time_Lord krijgt het boek toch?

1 like

I and I alone choose the winner :yum:

Maar je gaat wel een winnaar kiezen dus. Wat er ook gebeurt? Alleen de sluitingsdatum was nog niet bekend toch?

Of course gaat er een winnaar gekozen worden. Man of my word…

1 like

18 likes

Vind je het goed dat ik een topic aanmaak met een verkiezing voor het slechtste logo voor the watch brigade? Puur voor komedische doeleinden?

De eerste inzendingen van @w.e en @anon50762135 zijn gelijk grote kanshebbers

2 likes