cdg
8 mei 2021 om 21:42
344
Het is al bijna morgen, schiet eens op
1 like
Henk
8 mei 2021 om 21:48
345
Geweldig dat je hier zoveel tijd in stopt. Respect!
3 likes
Sjongejonge, wat duurt dat weer lang.
8 likes
RoVaGo
8 mei 2021 om 23:26
348
Kennen jullie die van die striptekenaar wannabe @Jurk ? nou die komt niet
Jurk
9 mei 2021 om 00:27
349
Hierbij Deel 17!
Er waren gewoon te veel onderwerpen deze week… wat een week.
Wat het wel gehaald heeft:
Here we come!
Beste horlogevrienden en forumleden,
Hierbij willen @Royke74 en ik jullie informeren over het volgende:
Velen van jullie hebben ons leren kennen op dit mooie forum als enthousiaste horlogeliefhebbers. Ook wij hebben elkaar via HF ontmoet doordat we beide actief flipperaar waren. Dit contact werd steeds hechter en steeds vaker ook gingen wij events bezoeken met groepjes HF leden. Van gezellige borrelavonden met alle horloges op tafel (pre-Corona uiteraard) tot aan Baselworld en andere beurzen w…
Adopteer ons!
Over de topic van @Seumpie en zijn kinderen die een Tudor hebben gekregen.
Als vader en horloge liefhebber slaat dit soms ook wel eens over op de kinderen nu ik mijn kinderen iets moois en blijvends wil geven had ik besloten om ze een mooi horloge te schenken. Dit voor hun verjaardag en hun goede prestaties op school en slagen van de middelbare school (ga ervan uit dat dit gaat lukken ). Eerst proberen om te gaan “vissen” wat ze mooi en/of leuk vinden kwam ik uit op de Tudor BB58 en hiervan heb je 2 verschillende kleuren zodat ze niet alle bij …
In navolging van mijn vorige topic is mijn oudste nu ook voorzien van zijn Tudor BlackBay 58 en dan in het zwart. Na aanleiding van mijn vorige post van de blauwe BB58 kreeg ik via het forum contact met Henri @Pagode welke nog een nieuwe BB58 in het zwart had en deze wel aan mij wilde verkopen omdat hij het mooi vond dat ik deze aan mijn zoon wilde schenken. Vanochtend in de auto met mijn oudste richting Den Haag, leuk even gekletst met Henri over onze gedeelde passie, mijn oudste zoon helemaal …
Klaar af!
En de battle of the watch stands:
Ik heb de robot ook overwogen want ik vind hem super! De prijs deed me iets anders besluiten.
Maar ik kan het Ali-butlermannetje echt wel aanraden. Het horloge ligt op een mooi zacht rubberen matje op het dienblad,
[20210429_161336] [20210429_161320] [20210429_161251]
Mocht je geinteresseerd zijn, er zijn verschillende modellen (en sizes):
10 likes
Kaan
9 mei 2021 om 00:33
354
Wjajhaha net een zombie scene uit walking dead, adopteer!! Adopteer ons
2 likes
SAT
9 mei 2021 om 00:40
355
Fantastisch,
Ff heel snel uit onze vijver
Dit is echt tof
4 likes
TiBrew
9 mei 2021 om 04:18
356
Wat een werk weer , heel nice zo’n geheel plaat die steeds meer vorm krijgt!
1 like
Geweldig, @Jurk !
Wat en werk weer!
1 like
Geweldig. Zondagochtend, koffie om wakker te worden en een nieuwe Jurk, dag begint weer goed.
Waar moeten we zijn voor die gratis Rolex?
2 likes
Tijner
9 mei 2021 om 05:49
359
Niet in de snoepbak van WristCandy, die raakt te vol!
Geweldig Jurk!
2 likes
Sandy
9 mei 2021 om 05:51
360
Man wat leuk. Lekker doordenkertje het en der. Alleen het duiveltje?? Nog even denken en zoeken op het forum.
2 likes
Jurk, kijk uit hé! Er komt een moment dat er geen woorden meer zijn om het respect en de complimenten in uit te drukken!!!
Bizar goed weer, hoe krijg je het voor elkaar!!!???
Er ontstaat zelfs een heuse onderwereld.
2 likes
Sandy
9 mei 2021 om 05:59
363
Arg, Ben ik dat zelf geweest???
Ziet er goed uit, alleen ik hoop nog steeds op minder vlekken…
On-topic; Hebben we het wereldprobleem al opgelost? Iedereen een gratis Rolex? Is het al vrijdag? Waar is het bier?
6 likes