Kon niet uitblijven 2de Tudor BB58 voor zoon

In navolging van mijn vorige topic is mijn oudste nu ook voorzien van zijn Tudor BlackBay 58 en dan in het zwart. Na aanleiding van mijn vorige post van de blauwe BB58 kreeg ik via het forum contact met Henri @Pagode welke nog een nieuwe BB58 in het zwart had en deze wel aan mij wilde verkopen omdat hij het mooi vond dat ik deze aan mijn zoon wilde schenken. Vanochtend in de auto met mijn oudste richting Den Haag, leuk even gekletst met Henri over onze gedeelde passie, mijn oudste zoon helemaal blij en heeft hem thuis zelf “uit de stickers gehaald” :+1: Zeker in navolging van mijn contact met S&C die uiteindelijk niet mijn bestelling wilde aannemen :astonished: :astonished: Nu via het forum binnen een paar dagen 2x een BB58 kunnen kopen (zonder aanbetaling en wachttijd :rofl: :rofl:) en zo mijn beide zoons heel gelukkig kunnen maken :grinning: Uiteraard nog een aantal foto’s om het verhaal compleet te maken :wink:

Vorige Topic : Zoon blij met nieuwe aanwinst Tudor BB58

105 likes

Top horloge ! Beide van harte met deze BB58 in zwart en blauw

3 likes

Als je nog een adoptie kind zoekt, ik houd me aanbevolen!

14 likes

Prachtig! Zowel de horloges als het geven ervan aan je kids. Lijkt mij echt super om te kunnen doen als ouders.

2 likes

Echt supertof! Veel plezier met de schitterende BB’s!

1 like

Dank je Kids echt super blij :grinning:

Kreeg de vorige keer ook al die aanvragen :rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Inderdaad als het kan deel ik het graag met de mensen die ik lief heb :smiling_face_with_three_hearts: kan ik er ook van genieten :+1:

2 likes

Thanx :wink:

Super tof! Geniet ervan! :slight_smile:

1 like

Thanx dat gaat zeker gebeuren :grin:

1 like

Wat een verwennerij! Heerlijk! (Mis wel die van jou in de foto :wink:)

1 like

Mooi hoor :+1: Die jongens komen niks tekort bij jou

Ben benieuwd wat je met vaderdag te wachten staat :wink:

2 likes

Goed bezig!
Supermooi allebei!
Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

Fantastisch dat je zoons ook je hobby delen :grin: prachtige horloges !

1 like

Inderdaad en dat gebeurt ook niet elke dag :rofl: :rofl:

Ben ik ook wel benieuwd na :innocent:

1 like

Dank je gaat lukken :+1:

Beste keuze wat mij betreft! Zo heb je niet alleen een mooi geschenk aan je zoons gegeven, maar hebben de jongens samen ook een extra connectie via hun horloges.

4 likes

Inderdaad leuk om de passie te delen :blush:

2 likes