Zoon blij met nieuwe aanwinst Tudor BB58

Als vader en horloge liefhebber slaat dit soms ook wel eens over op de kinderen :upside_down_face: nu ik mijn kinderen iets moois en blijvends wil geven had ik besloten om ze een mooi horloge te schenken. Dit voor hun verjaardag en hun goede prestaties op school en slagen van de middelbare school (ga ervan uit dat dit gaat lukken :grin:). Eerst proberen om te gaan “vissen” wat ze mooi en/of leuk vinden kwam ik uit op de Tudor BB58 en hiervan heb je 2 verschillende kleuren zodat ze niet alle bij hetzelfde hebben. Eerst S&C vorige week gebeld wat ze op voorraad hadden (blauw was geen probleem maar zwart moeilijker) waarop ik aangaf dat ik wel 2 maanden zou kunnen wachten, hierop heeft de medewerker een bestelling aangemaakt voor omstreeks Juni 2021. Na een paar dagen werd ik door een vrouw van S&C Utrecht gebeld dat ze de bestelling niet konden aannemen :open_mouth: :roll_eyes: omdat er veel vraag was en dat het lastig te zeggen was wanneer het binnen zou komen en dat ik het eerst maar moest aanbetalen :astonished: :astonished: (ben ook gewoon klant bij S&C) en dat als ik dat niet deed ze de bestelling weg zouden doen ?! Dit heb ik vaker bij S&C in Utrecht, gisteren een dagje naar het strand geweest in Scheveningen en daarop even naar Den Haag gegaan, hier hebben mijn zoons rustig bij S&C een aantal horloges gepast en de jongste vond de blauwe BB58 heel mooi, echter mijn oudste kon zich niet overtuigen (heeft de zwarte BB58 omgehad met Nato) en kon geen beslissing maken, overigens konden hun de zwarte gewoon bestellen en deze zou dan binnen 2 maanden beschikbaar zijn (vorige week hadden ze er 2 op voorraad :slightly_smiling_face:) we zijn weer weggegaan en heb s’avonds op het forum gekeken en daar werd een BB58 blauw aangeboden welke ik dezelfde avond heb opgehaald in Arnhem :+1:
Zoon helemaal gelukkig en nu nog opzoek naar een cadeau voor de oudste :rofl:
Even een paar foto’s om het beeld compleet te maken.

Nu nog opzoek voor de oudste :thinking:

132 likes

Super gaaf! :smiley: Leuk dat je dit zo kan delen met je zoons. En vast een leuk gevoel om zoiets te geven dan weer een horloge voor jezelf kopen.

P.S. Wat een nare houding daar bij de AD in Utrecht.

8 likes

Een prachtig kado!

1 like

Gefeliciteerd !
Je wordt bijna bang om nog naar een AD te gaan.
Klant is Koning AD Keizer?

6 likes

Leuk dagje uit, heb ook eindelijk de bb36 kunnen passen, dat was helaas een afknapper :frowning:
Gelukkig is mijn kleine broer wel geslaagd met deze fantastische bb58 :heart_eyes:

10 likes

Papa, ben jij dit? :upside_down_face: :laughing:

5 likes

Dank je vond hij ook :grin: hij geeft nu ook telkens door hoe laat het is :rofl::rofl:

2 likes

Nee helaas :joy::joy:

1 like

Klopt het is/wordt een soort haat-liefde verhouding :sob: nu is Utrecht wel heel vreemd, in Maastricht en PC in Amsterdam hele andere ervaringen. Maar Utrecht is voor mij om de hoek :thinking:

2 likes

Dank je en inderdaad vreemde houding van S&C Utrecht :thinking:

2 likes

Tof om met je zoons te delen lijkt me! Hopelijk vinden jullie voor de oudste ook een model waar hij verliefd op wordt.

Ik ben al trots als mijn oudste (bijna 3) vraagt of hij mijn horloge mag opwinden of even aan de bezel mag draaien. :laughing:

Mijn contact met S&C Amsterdam over de zwarte BB58 was heel netjes laatst. Gaven wel meteen aan dat ze een aanbetaling nodig hadden om hem voor mij in bestelling te zetten. Zo achteraf zou voor mij ook reden zijn om elders te kijken.

2 likes

Mooi dat je zoon 3 jr er ook zo mee “bezig” is :blush: rare wereld die horloges :thinking:

1 like

Wat een schitterend cadeau! Hier gaan ze heel veel plezier van hebben. Een horloge dat ze ook tzt aan hun kinderen kunnen geven.

1 like

Ze worden wel verwend zeg met zulke mooie horloges :relaxed: :+1:

2 likes

Wil ook zo’n pa… :wink:
Geniet er van samen!!!

1 like

Dank je, ik vind het ook belangrijk om iets blijvend te geven waarvan ze kunnen genieten :wink: en elke keer als ze kijken hoe laat het is ze ook een beetje aan mij denken :heart_eyes:

3 likes

Gaan we doen, belangrijk dat ik het samen met hun kan delen :+1:t2:

2 likes

Ze verdienen het :grin:

1 like

Prachtig cadeau!!

1 like

Lijkt een beetje over het paard getild…