Als vader en horloge liefhebber slaat dit soms ook wel eens over op de kinderen nu ik mijn kinderen iets moois en blijvends wil geven had ik besloten om ze een mooi horloge te schenken. Dit voor hun verjaardag en hun goede prestaties op school en slagen van de middelbare school (ga ervan uit dat dit gaat lukken ). Eerst proberen om te gaan “vissen” wat ze mooi en/of leuk vinden kwam ik uit op de Tudor BB58 en hiervan heb je 2 verschillende kleuren zodat ze niet alle bij hetzelfde hebben. Eerst S&C vorige week gebeld wat ze op voorraad hadden (blauw was geen probleem maar zwart moeilijker) waarop ik aangaf dat ik wel 2 maanden zou kunnen wachten, hierop heeft de medewerker een bestelling aangemaakt voor omstreeks Juni 2021. Na een paar dagen werd ik door een vrouw van S&C Utrecht gebeld dat ze de bestelling niet konden aannemen omdat er veel vraag was en dat het lastig te zeggen was wanneer het binnen zou komen en dat ik het eerst maar moest aanbetalen (ben ook gewoon klant bij S&C) en dat als ik dat niet deed ze de bestelling weg zouden doen ?! Dit heb ik vaker bij S&C in Utrecht, gisteren een dagje naar het strand geweest in Scheveningen en daarop even naar Den Haag gegaan, hier hebben mijn zoons rustig bij S&C een aantal horloges gepast en de jongste vond de blauwe BB58 heel mooi, echter mijn oudste kon zich niet overtuigen (heeft de zwarte BB58 omgehad met Nato) en kon geen beslissing maken, overigens konden hun de zwarte gewoon bestellen en deze zou dan binnen 2 maanden beschikbaar zijn (vorige week hadden ze er 2 op voorraad ) we zijn weer weggegaan en heb s’avonds op het forum gekeken en daar werd een BB58 blauw aangeboden welke ik dezelfde avond heb opgehaald in Arnhem
Zoon helemaal gelukkig en nu nog opzoek naar een cadeau voor de oudste
Even een paar foto’s om het beeld compleet te maken.
Nu nog opzoek voor de oudste