Dank je vond hij ook al
Nee hoor! Je mag je kinderen toch wel iets moois en blijvend schenken als blijk van waardering, ik deel graag als het goed gaat en nu kan ik er ook van genieten
Mooie BB58! En wat een prachtig cadeau.
Ik kreeg van mijn pa al eens een casioātje die hij al tien jaar hadā¦
Gefeliciteerd . Heel gaaf dit man
Ben benieuwd of de ADās Daenerys Stormborn of the House Targaryen,First of Her Name, the Unburnt, Queen of the Andals and the First Men, Khaleesi of the Great Grass Sea,Breaker of Chains, and Mother of Dragons, ook zo zouden benaderen.
Dit zal haar reactie zijn in ieder geval
Nice hoor.
Dank je
Dank je
Mooi cadeau! Ik kreeg veertig jaar geleden van mijn vader een Casiootje!
Maar goed, die heeft ook helemaal niets met horloges.
Ben al blijf dat ik 'm jaren geleden een keer een Tissot heb kunnen aanpraten.
Edit: oh ja en ik ben gezegend met drie dochters die dus ook niets met horloges hebben, helaas⦠Voor de rest ben ik heel blij met ze, hoor!
Veel plezier nog met het vinden van een mooi horloge voor je andere zoon!
Prachtig dat je dit kunt doen voor je kinderen .
Zijn mooie blijvende herinneringen !
Ik kreeg van mijn vader een Poniac horloge ( samen uitgezocht) toen ik de klok had leren lezen .
Op de groei gekocht zeg maar .
Inmiddels lijkt dit horloge een ukkie maar ik koester het na ruim 50 jaar nog steeds !
Mooi
Ze hoeven ook niet dezelfde hobby te hebben als hun vader ze weten toch wel dat je trots op ze bent toch
en een geschenk ook een Casio is mooi
Mooi kado, veel draagplezier toegewenst!
Dank je, en de oudste is er bijna uit en ik heb al een ālijntjeā uitstaan
Dank je
Wat een prachtig kado voor je zoon . Leuk is dat hij dezelfd belangstelling heeft .Heb hetzelfde met mijn zoon .
Die is inmiddels uit huis maar telkens als er weer eens wat nieuws is ,moeten we er over praten en YouTube filmpjes kijken
Mooi toch zoān hobby
Mooi gebaar! Ik ontving altijd alleen maar straf voor mijn schoolprestaties.
Zal nu toch wel goed gekomen zijn
Haha ja echt heel leuk , alleen loopt mijn zoon nu met horloges om die ik niet kan betalen ach ben echt niet jaloers ,ben alleen maar trots dat hij het zo goed doet.
Dit was niet aan jou gericht maar ging over de arrogantie en over het paard getild gedrag van Schaap Citroen.
Tuurlijk mag je de kinderen dit schenken, prachtigā¦