Thanx ik begrijp hem helemaal
Wat een prachtig cadeau voor je zoon
Dank je Frank, en rijkdom moet je delen toch
Absoluut waar
Van harte gefeliciteerd! Mooi cadeau voor een mooie gelegenheid.
Ik weet toevallig dat je bij Gassan in Amsterdam voor die horloges erg goed terecht kan
Inderdaad heb ik ook eerder aangekocht en zeer tevreden over, maar omdat S&C verspreid zit en voor mij Utrecht “om de hoek” is loop je weleens binnen zoals ik ook Maandag deed in Den Haag. Maar ach zijn ook weer luxe problemen toch
Snap helemaal wat je bedoeld en hoe je je voelt,heb mijn zoon ook een horloge kado gedaan toen hij 21 werd, en hij draagt het nu al 13 jaar en is nog steeds zo trots als een aap met 7 …
Super mooi toch
Zeker heb je je leven lang plezier van! Echt top,wat is de keuze van je andere zoon,of wil je dat niet delen?
WAT een leuk verhaal! Geniet van het genieten!
Schitterend horloge, prachtig cadeau! Ik probeer mijn kinderen ook wat te interesseren in de hobby. Voorlopig nog maar even met Flikflak, Swatch en G-shock. Benieuwd wat de voorkeur van de ander is.
Gefeliciteerd met de aankoop! Mooi cadeau om te krijgen
Hij twijfelt over de BB58 maar dan in het zwart maar daar is hij nog niet voor 100% uit, wat hij wel weet dat hij een Rolex wil maar het moet wel “leuk blijven” toch
Dank je
Wordt aan gewerkt de keuze
Zoons hebben goede smaak:+1:t3:,en wat een pracht cadeau
Dank je
Ja moet inderdaad leuk blijven en dat is Rolex nu vaak niet meer.Dat was 13 jaar geleden gelukkig nog anders
Wat een pracht cadeau en mooi om dit met je kinderen te delen!
Hou ons niet te lang in spanning
Papa ik wil ook ene, kleur speelt geen rol