Gaaf cadeau!
Zeker leuk om met je kinderen te delen,
Offtopic: ik ben te adopteren, ben al geslaagd en bijna jarig. Ben wel een flinke drinker(maar dat is gezellig toch…pa)
Nee gekheid genieten met je gezin👌🏻
Gaaf cadeau!
Zeker leuk om met je kinderen te delen,
Offtopic: ik ben te adopteren, ben al geslaagd en bijna jarig. Ben wel een flinke drinker(maar dat is gezellig toch…pa)
Nee gekheid genieten met je gezin👌🏻
Is te proberen toch
hoe meer zielen hoe meer vreugd
Ach ja wellicht komt tzt Karma
Mag ik je dan adopteren? Hier valt het op dat ik flink drink en de zoon niet😂
Dat kan geregeld worden hoor, maar dan niet klagen dat je bonus zoon al je bier heeft opgezopen hé🤣
Ik ben trots op je! Je laat het sterke spul links liggen. Als waardering krijg je voor je verjaardag een biertender
PS. Sorry voor de vervuiling van het topic
Dan maar
Dan maar
Aangenaam stiefbroer
Hehe, zojaaaaa.
En voor de oudste zoon lief is er een BB58 in het zwart in het vooruitzicht via gewaardeerd Forumlid
Is vooral courant spul wat jij hebt gekocht en is voor een AD goed te verkopen (ook als jij het niet zou kopen). Koop je Hublot en juweeltjes voor het vrouwtje, dan kan er wel veel. Er is al veel over gezegd en geschreven, maar dat zijn de feiten. Je moet gewoon veel uitgeven aan niet-courante rommel helaas. Soms kan grijs gewoon beter zijn ja.
Ik heb veel gekocht in 2020 (snel uit mn hoofd, ong 50k uitgegeven en nog wat staat in de bestelling), maar helaas weinig beweging bij de AD voor sportmodellen. Enige die ik heb gekregen is een sub date, maar een GMT pepsi of een ander “hot” model kon niet. Ben er zelf wel klaar mee. Kun je nagaan hoe groot (of beter gezegd: hoe klein) de kans is dat een “normale” persoon die hard heeft gewerkt en 8.7k bij elkaar heeft gesprokkeld een Sub krijgt. Kans is 0.
Helemaal mee eens ik laat het maar voor wat het is eneh… Hopen doen we in de kerk
Hoe kan het toch dat veel mensen zich niet welkom voelen bij juweliers in Nederland? Ik heb mijn Tudor GMT afgelopen jaar bij Bucherer in Luzern gekocht omdat ze hem niet vrijblijvend naar de (S&C) winkel wilde laten komen. In Duitsland en Zwitserland voel ik me welkom, in Nederland ga ik eigenlijk nooit naar binnen.
Geen idee maar wel opvallend dat er meerdere zijn
En nu het positieve deel, ik wil mijn kinderen ook graag een horloge geven. Dit op hun 18e verjaardag. Best moeilijk. Ik wil iets geven dat ik mooi vind, maar de kinderen moeten het natuurlijk mooi vinden. Bij de oudste is dat een Rolex en dat gaat natuurlijk niet gebeuren.
Same here
Het is gelukt de oudste heeft zijn BB58 ook binnen
Veel plezier ermee allemaal.