Sinds een paar weken is mijn vrouw bezig met het maken van mooie foto’s om mijn instagram account nieuw leven in te blazen. Met 240 volgers, kan ik mijzelf nog niet echt influencer noemen, maar ik ben erg tevreden over de foto’s die zij maakt.
Nou heeft zij mij vandaag een voorstel gedaan om ook de foto’s op de website te gaan veranderen. Ik ben heel benieuwd wat HF vindt en waarom. Zouden jullie kiezen voor het oude (optie 1) of kiezen jullie voor de nieuwe variant (optie 2)? Of heb je geen voorkeur, dat kan natuurlijk ook.
Om de keuze te illustreren. Hieronder foto’s zoals ik ze nu zelf maak en de nieuwe variant even in een collage. De liggende foto van optie 1 is de eerste foto die je ziet. De staande foto van optie 2 is dan de eerste foto die je ziet.
Jij maakt sowieso altijd al goede en duidelijke foto’s van jouw aanbod Jaap, maar ik heb licht de voorkeur voor de foto’s van jouw ega. Al zit het wel dicht bij elkaar.
Edit : toch nog eens goed gekeken en beoordeeld…de oude manier is rustiger en het horloge komt daardoor wel beter uit. Kortom…voorkeur bijgesteld. Old school it is.
Foto’s van optie 2 vind ik mooier, de achtergrond zorgt ervoor dat alle aandacht naar de horloges gaat. Qua collage vind ik de eerste optie rustiger ogen. Succes!
Die foto rechtsboven zou dan de foto worden die op de site als eerste getoond wordt en waar je op door kan klikken. De liggende foto van optie 1 is dat nu. Dus dan zou je je voor moeten stellen dat de site er in eerste opzicht alle foto’s toont in “rechtop” stand
Optie 2, duidelijk en netjes.
Oh ik vind overigens dat horloges op zijn kant eigenlijk nooit echt mooi overkomen. Daarnaast krijg ik last van m’n nek shit bedenk me nu pas dat ik de telefoon ook kan draaien.
Foto’s zijn van goede kwaliteit maar zijn té druk voor op instagram. Ben dagelijks met 2 succesvolle instagram pagina’s bezig dus ik mag ondertussen wel zeggen wat wel/niet werkt.
Thanks! Daar zou ik sowieso wel eens over willen bomen, want Instagram is wel een waardevol kanaal. De foto’s komen alleen niet zo op Instagram, maar op mijn website.
Ik vind de foto’s als in optie 1 een beter beeld geven van hetgeen je aanbiedt.
Optie twee is mooier om naar te kijken, maar toch zou als mogelijke koper zijnde optie 1 mijn voorkeur hebben.