HF Feedback gevraagd - Foto's op website

Beste HF-er,

Sinds een paar weken is mijn vrouw bezig met het maken van mooie foto’s om mijn instagram account nieuw leven in te blazen. Met 240 volgers, kan ik mijzelf nog niet echt influencer noemen, maar ik ben erg tevreden over de foto’s die zij maakt.

Nou heeft zij mij vandaag een voorstel gedaan om ook de foto’s op de website te gaan veranderen. Ik ben heel benieuwd wat HF vindt en waarom. Zouden jullie kiezen voor het oude (optie 1) of kiezen jullie voor de nieuwe variant (optie 2)? Of heb je geen voorkeur, dat kan natuurlijk ook.

Om de keuze te illustreren. Hieronder foto’s zoals ik ze nu zelf maak en de nieuwe variant even in een collage. De liggende foto van optie 1 is de eerste foto die je ziet. De staande foto van optie 2 is dan de eerste foto die je ziet.

Optie 1: Foto’s houden zoals ze nu zijn

Optie 2: Foto’s op de nieuwe manier

Optie 3: Ik heb geen voorkeur

Ik ben alvast dankbaar voor jullie feedback!

Oh ja, voor het geval je het je afvraagt. Ik heb geen linkjes geplaatst, ook de naam van mijn website niet genoemd en vooraf netjes met Jur overlegd :wink:

• Optie 1: Zoals het is
  • Optie 2: Nieuwe manier
  • Optie 3: Geen voorkeur

0 stemmers

6 likes

Jij maakt sowieso altijd al goede en duidelijke foto’s van jouw aanbod Jaap, maar ik heb licht de voorkeur voor de foto’s van jouw ega. :ok_hand: Al zit het wel dicht bij elkaar.

Edit : toch nog eens goed gekeken en beoordeeld…de oude manier is rustiger en het horloge komt daardoor wel beter uit. Kortom…voorkeur bijgesteld. Old school it is. :sunglasses:

5 likes

Foto’s van optie 2 vind ik mooier, de achtergrond zorgt ervoor dat alle aandacht naar de horloges gaat. Qua collage vind ik de eerste optie rustiger ogen. Succes!

3 likes

Optie 1

Geeft het horloge beter weer, met name iets rustiger en in betere hoeken; natuurlijker.

8 likes

Optie 2 komt mij professioneler over. Witte/zwarte achtergrond ipv het bureaublad wat ook meer focus brengt op het product.

6 likes

Dat dus!

1 like

Optie 1 komt op mij professioneler over, want je ziet het product wat je verkoopt veel beter.

De andere foto’s gerust door je headers laten lopen. :+1:

Al moet ik wel zeggen dat het horloge op haar foto’s meer ‘uitkomt’.

2 likes

Optie 2 omdat daar een normale ‘horizontale’ foto bij zit. (Die met witte achtergrond, rechtsboven)

Zo irritant, alle foto’s op zijn kant :wink:

3 likes

Voorkeur voor 1 omdat dit rustiger oogt en focus op horloge legt.
2 geeft meer sfeerbeeld.

2 likes

Die foto rechtsboven zou dan de foto worden die op de site als eerste getoond wordt en waar je op door kan klikken. De liggende foto van optie 1 is dat nu. Dus dan zou je je voor moeten stellen dat de site er in eerste opzicht alle foto’s toont in “rechtop” stand

3 likes

Ik heb optie 1 gekozen omdat :

Optie 1 : Duidelijke foto’s, beetje saai wellicht maar je ziet goed wat er op staat.

Optie 2 : Duidelijke foto’s, achtergrond is mij te druk en leid af.

5 likes

Optie 2, duidelijk en netjes.
Oh ik vind overigens dat horloges op zijn kant eigenlijk nooit echt mooi overkomen. Daarnaast krijg ik last van m’n nek :hugs: shit bedenk me nu pas dat ik de telefoon ook kan draaien. :grin:

2 likes

Foto’s zijn van goede kwaliteit maar zijn té druk voor op instagram. Ben dagelijks met 2 succesvolle instagram pagina’s bezig dus ik mag ondertussen wel zeggen wat wel/niet werkt.

1 like

Thanks! Daar zou ik sowieso wel eens over willen bomen, want Instagram is wel een waardevol kanaal. De foto’s komen alleen niet zo op Instagram, maar op mijn website.

1 like

Oh dan ben ik iets te vluchtig geweest met lezen sorry😇

1 like

Lichte voorkeur voor optie 2, ziet er net wat sexier uit.
Optie is 1 laat het horloge en de staat duidelijk zien, minder opschmuk.

Beide zijn prettig om te bekijken.

1 like

Lichte voorkeur voor één, maar als je het leuk vindt om dit je vrouw te laten doen dan is twee ook een goede keuze.

1 like

Welke website?

2 likes

Ik vind de foto’s als in optie 1 een beter beeld geven van hetgeen je aanbiedt.
Optie twee is mooier om naar te kijken, maar toch zou als mogelijke koper zijnde optie 1 mijn voorkeur hebben.

3 likes

Zie pb…:wink:

1 like