Antwoord 4: een combinatie van beide.
De nieuwe manier zijn voor instagram zeer mooie fotos, voor je website mbt verkoop is simpel en duidelijk (optie 1) weer goed.
Antwoord 4: een combinatie van beide.
De nieuwe manier zijn voor instagram zeer mooie fotos, voor je website mbt verkoop is simpel en duidelijk (optie 1) weer goed.
Hoi Jaap,
Voor op jouw site is optie 2 zeker ook mooi en vernieuwend. Echter; ik zou optie 1 kiezen, omdat de focus meer op het horloge zelf ligt en verder rustiger overkomt.
Poe, lijken bijna wel computer renders op de site nu. Iets meer leven erin mag wel, ofzo.
Ik heb optie 1 aangevinkt. Ik zou dan wel één ding aanpassen; altijd 1 foto erbij waarop het horloge rechtop, in plaats van liggen (overdwars) te zien is.
Optie 2 voorziet daarin maar is minder clean dan optie 1. En dat vind ik dan wel.weer mooi
En toch zijn het real life foto’s
Optie 1.
Foto’s moeten gaan om het horloge. Deze moeten natuurlijk aantrekkelijk op de foto staan, maar vooral duidelijk en niets onthullend zijn.
Bij optie 1 zijn de foto’s mooi, clean en gericht op het horloge. Minder druk.
Houden zo.
Optie 1 vind ik eerder foto’s voor het blauwe gedeelte van het forum. Optie 2 ziet er veel professioneler, daarom dat mijn keus hier naartoe gaat.
Ik vind zelf optie 1 duidelijker maar heb toch optie 2 gekozen, want ik denk dat je daarmee meer horloges gaat verkopen, en dat wens ik je van harte toe!
Toch voor optie 1 gekozen ondanks dat optie 2 aantrekkelijker oogt. Dit komt omdat de staat beter te bepalen is in optie 1 en dat is bij 2dehands spullen toch wel het belangrijkste.
Ik denk dat jij denkt dat onthullend een andere betekenis heeft.
Ik geloof dat ik optie 1 (dus de huidige) het best vind voor een verkoopsite. Wel zou ik dan adviseren om het “tafelblad” te vervangen door iets mooiers; óf door egaal wit of zwart.
En ik moet bekennen dat ik het horloge dat in een filmpje ronddraait, zoals je op sommige sites ziet, ook altijd erg veel vind doen. Het bewegende, de glans zien veranderen over de oppervlakken, dat geeft een heel goed beeld van een horloge.
Die hebben allemaal geen idee hoe hip je eigenlijk bent met dat bamboe. Eigenlijk is dat zelfs geen hout.
Ik heb voor optie 1 gekozen; ik ken geen overzichtelijkere site waar ik zo snel het aanbod van doorspit. Bij optie 2 wordt het mij te druk.
Bij jouw foto’s krijg je ook meer het gevoel dat er wel eens een koopje tussen kan zitten en voelt het wat toegankelijker. Bij meer professionele of fancy foto’s ligt (voor mij) de drempel iets hoger om contact te zoeken.
Voor het mooiere aanbod op instagram zou ik wel voor optie twee kiezen.
Perfect, Niets meer aan doen!
Nee, zie het nu ook.
Te snel getypt, tnx.
Ik heb optie 1 gestemd, bij Optie 2 word ik teveel afgeleid door de achtergrond. Gewoon foto’s die clean/eerlijk/scherp zijn
Never change a winning team
Wél zou ik een foto rechtop (op een standaardje) prettig vinden…
Heb inmiddels de nieuwe stijl foto’s op je site gezien Jaap; mooi! Met de witte achter- en ondergrond en de eerste foto op standaard.
Heel goed zo vind ik! Maar mijn mening blijft slechts een mening en dus persoonlijk.
Met websites schijnt de A/B-methode een heel goede graadmeter te zijn. In grote lijnen houdt dit in dat je de helft van je site-bezoekers de “nieuwe” foto’s laat zien en de andere helft de “oude” foto’s. Vervolgens kan je van zowel de A als B variant de resultaten (aantal clicks, aanvragen en verkopen) eten. Dan weet je zeker dat je uiteindelijk een juiste keuze maakt.
Veel succes in ieder geval!
Dank, Freek! Inmiddels ben ik het gewoon gaan proberen, met 71% die voor nieuwe foto’s is, leek me dat wel wenselijk. Mocht straks blijken dat het niets uitmaakt, dan kan ik altijd nog terug. Bijkomend nadeel is namelijk dat de nieuwe foto’s heel arbeidsintensief zijn, en ik de foto’s altijd met 15 minuten per horloge wel gedaan had.
Nu ik toch bezig ben, ik ben al een tijdje niet zo tevreden meer over het logo, wat zeggen jullie? Veranderen of aanpassen? Of net zoals eerder met RLC, er een prijsvraag voor uitschrijven ?
Vanuit handelsperspectief altijd beter. Publiciteit is alles.
Kun je de lay-out niet iets aanpassen?
Ik vind de foto’s die je vrouw maakt ook mooi. Gebruik daar anders eentje van als front van een advertentie op je site, want het trekt wel meer aandacht.
Eenmaal bij je advertentie twee columns, productfoto’s en steerfoto’s?
Gezien dit zou ik als de wiedeweerga teruggaan.
Persoonlijk kan ik maar niet wennen aan het grote witte vlak met het kleinere horloge er in.
Wat betreft logo, bedrijven gooien er hele reclamecampagnes tegenaan, bij een verandering, om het maar weer te laten inburgeren en vertrouwd te maken.
Wat mij betreft voor jou niet nodig, maar ja… behoudend hè.