I know, I know, ik mag niet meedoen… Maar het is zo leuk
YESS HET IS WEER MAANDAG
De mooiste dag van de week.
Je hebt het hele weekend de glazen kunnen kunnen wassen, de glazenbol kunnen poetsen of ruitjes van de buren kunnen intikken.
Nu is het tijd om de camera uit de kast te halen en een prachtig plaatje met je Horloge te schieten.
Tip: houd minimaal 1,5m afstand voor de juiste foto. Of… wacht was dat nou ergens anders voor.
Be safe
Dit is drankmisbruik
Het is een hele opgave om deze mooie inzendingen te overtroeven. Zulke mooie foto’s allemaal. Voor mij is iedereen een winnaar.
Lang over na moeten denken en alle thema’s en ideeën zag ik hier al voorbij komen
Mijn inzending wordt deze: "KLOK"TAIL
Was nog niet makkelijk met al die wiebelige dessert schaaltjes
Dit was de basis
Een koekoeksklok paste denk ik niet in de bakkies … enne horlogetail klinkt minder gelikt.
Inderdaad een leuke foto!
Nice!! Heel cool gedaan!!
1 poging want meerdere glazen kapot gooien gaat de vrouw niet ok vinden plus teveel werk om op te ruimen.
Helaas niet gelukt zoals ik had gewild, maar alsnog post ik hem.
Wilde meer actie in de foto krijgen, dat je kon zien dat het glas viel/uit elkaar spatte bij het horloge.
Helaas zie je alleen links en rechts een stukje glas vliegen…
… haha, ik d’r al achter je staan!
“Zeg sjef, wat zijn we aan het doen?” Ûh, ik probeer een leuke foto te maken. Thema glas en dus, gooi ik een glas kapot. “Maar lieverd, ik was net van plan een drankje in te schenken. Hoe moet dat als we geen glazen meer hebben?”
Er staat volgens mij nog een koffiemok in de afwasmachine, als je die nou even omspoelt dan neem ik die wel. Schenk maar vol, … damn weer mislukt, wil je mij dat laatste wijnglas nog even aangeven. Dank je lief.
Zit je thuis, heb je niks te doen en wil je ook kans maken op eeuwige roem? Het kan nog
Nog 1 dag om een inzending te doen!!
voor de kunstliefhebbers, de glazen schaal is van Henryck Rysz uit Polen.
Bedankt iedereen voor de inzendingen! Ik zal m’n best doen om een goede selectie te maken.
Excuses alvast als je foto er niet bij zit en deze dat misschien wel verdient. Ik heb deze keer dan ook geen zakken geld ontvangen
Alvast mijn complimenten voor de deelnemers. Er zitten schitterende inzendingen tussen en @TiBrew bedankt voor het leuke thema
Gast! Wanneer heb je voor het laatst je saldo bekeken? …
Dank je voor de organisatie!!
We kunnen stemmen!