Is L’Or ook van DE? Dat is dan puur toeval! Wist ik niet …
Ik drink zelf geen decafé, keer in huis gehaald voor bezoek die er speciaal om vroeg. Ik vind Nespresso zelf ook goed te drinken hoor, maar de gewone D.E. Lungo (de cupjes op mijn inzending) vind ik voor mijn dagelijkse shots cafeïne prima te pruimen en kost de helft. Hou ik nog wat over voor nieuwe horloges enzo.
… hahaha, zo is de inzending wel gemaakt. Briljante omschrijving.
De decafé is wel echt even snel gemaakt, met de iPhone 8. Wel de lamp aan natuurlijk, maar die staat gewoon klaar. Goed licht, belangrijk! Oh en de cupjes, ja … quasi nonchalant dat wel.
Heb zo’n apparaatje gekocht, aangesloten, lungo, espresso en ristretto gezet… Mhua niet mijn koffie. Bij voorkeur die bialetti hier en anders een mellita pro filter met lavazza espresso maling op het werk lekker espresso’tje met de piston en bonen van den gouden haan
Poeh. Klinkt ingewikkeld!
Ik kom nog uit de tijd dat filterkoffie (Kanis & Gunnink) de norm was. … ben een eenvoudig mens realiseer ik me net. Maar wel een tevreden mens.
@junior maakt het wel moeilijk voor de rest hoor. Ik zit wat te klooien met bonen en prut en klap het achteloos op een koperen blad, wat weer boze blikken van mijn vrouw oplevert Het is niet altijd even makkelijk
Je hebt trouwens goeie ogen! Stond in mijn ‘fotorol’ inderdaad een scan van een brief van de Belastingdienst én nog een foto van een voordeur. Vond het een beetje afleiden, vandaar dat ik dat weggehaald heb.
Is zeker leuk ja. Toen ik de eerste ronde won waren er geloof ik 59 inzendingen Echt leuk dat zoveel mensen enthousiast zijn over dit topic.
Ik had toen 3 berichten met poll nodig maar dat was een onoverzichtelijke boel geworden vandaar dat de topicstarter nu een selectie maakt van max 19 foto’s. Meer passen er niet in een poll.
Ik had er met het thema ‘stof’, slechts 16 … dat was lekker overzichtelijk. Niemand wist er raad mee. Haha, zo kan het ook. Iedereen heeft wel koffie in huis en het is een aansprekend thema waar je een hoop kanten mee op kan.
Dat is het ook!
Telkens weer betere en meer (leuke) inzendingen, @ElChueco heeft zijn doel bereikt.