HF foto challenge #12 - Thema: Koffie

Die kupjes van Nespresso vind ik lekkerder :yum:

1 like

Gr. Marc

3 likes

Ik heb de spelregels niet aangepast, maar in dit specifieke geval de regel ‘alleen de eerste foto telt als officiële inzending’, iets soepeler geïnterpreteerd. Dat is nou het leuke van het zelf mogen organiseren en een eenmans jury :sunglasses: En nee, daar heb ik geen smeergeld voor ontvangen… (‘mompelt iets met waard en gasten’)

5 likes

Gezien je reactie heb je denk ik niet helemaal door dat het een grapje was. In welk geval ikzelf de gast ben, als je iets mompelt … ik neem het je niet kwalijk. :wink:

Kortom: het was een gebbetje Dennis! Vandaar ook twee smileys eronder, niet één maar zelfs twee. Ik vind het ook helemaal prima, het is het voorrecht van de winnaar van de vorige keer om het naar eigen inzicht te doen en je doet het wat mij betreft prima, als ik er al een mening over mag geven. Zo, dat waren de veren voor vandaag.

Koffietijd! :coffee:

Ik dien een protest in.
En nu trek ik deze weer in. Heb mijn eer weer verdedigd. :yum::sunglasses: Volgende keer doe ik beter mn best.
Leuk topic zet em op

3 likes

Oh jawel hoor, maak je geen zorgen. Dit was een verwijzing (met een knipoog) naar de vorige challenge waarin jij, na je underdog tacktiek wijziging, ook deze opmerking gebruikte

1 like

15 likes

Haha, … daar stonden zelfs 3 smileys achter. Serieus bedoeld? Welnee! :sunglasses:
Hoewel ik natuurlijk prachtige foto’s maak :wink: [smiley in place] en uiteraard ook graag win (wie niet?) neem ik het allemaal niet zo heel erg serieus hoor. Het is vooral een leuke afleiding van alle wristshots.

Goed, nou hou ik er over op.
Hoe zou het met de inzending van @LastGentlemen zijn?

1 like

Mijn inzending:

Grote versie klik hier

41 likes

Jammer dat de minutenwijzer voor de datum staat.

1 like

Dik! :clap:

Koffie!

13 likes

Hier geen Rolex in de bonen, maar iets meer down to earth; een affordable in de oploskoffie :grin:

12 likes

Altijd die Rolex horloges die voorbij komen.:stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes:
Jammer dat er zo weinig Duitsers langskomen of een Frans horloge zoals Cartier.:blush:

3 likes

Morning!

11 likes

9 likes

Ja en zo weinig oploskoffie he :grin:

1 like

7 likes

Toch zegt dat niets over je winkansen.
Ik heb al 2x gewonnen met één van de goedkoopste en het meest afgeragde horloge van het forum:

Leuk feitje, ik weet niet of ik het al mag verklappen maar overwinning 3 komt er ook aan:

24 likes

:joy: :joy: :joy: … jaja, tuurlijk! :sunglasses:

2 likes