HF Foto Challenge #13 - Thema: (reclame) Borden

Ja ja :joy:

Wel weer dat verdraaide parapluutje :joy:

1 like

Het valt me op dat veel borden op merkwaardige wijze bij HF leden terecht zijn gekomen. Termen als ‘leasen’, ‘het lag bij het zwembad’, ‘was al van de gevel gevallen’, ‘bord werd toch niet meer gebruikt’ komen wel vaak voorbij :face_with_raised_eyebrow: Ja HF leden zijn een creatief volkje !

4 likes

Kap jij eens met perfecte foto’s maken :stuck_out_tongue_winking_eye:
Moet jij niet werken, of naar de kroeg? Spreek eens af met vrienden of ga een keer naar de sportclub :thinking:

5 likes

Hij heeft wel een winnaars mentaliteit hoor :laughing:

2 likes

Lijkt me een uitstekend plan :v:️

Harlingers zijn “ouwe seunen” :wink:

Alles boven de rivieren zijn Hollanders :rofl:

1 like

Je vergeet: zoek een hobby en verkoop je camera. Postzegels en munten schijnen nu helemaal hot te zijn.

2 likes

Als de 1,5 meter regel er niet meer is moeten we dat ding even afpakken denk ik.

4 likes

12 likes

Het schijnt dat je er ook goed een vreugdevuur of bbq mee kan aanmaken.

2 likes

Wel onder het genot van een bakkie :joy:

2 likes

Nee, hij heeft van die cupjes zag ik.

2 likes

Een regenbui doet het vast ook goed voor de plu :thinking:

2 likes

Een regenbui is toch minder gezellig.

2 likes

Was wel een gedoe, met gevaar voor eigen leven. Auto’s die allemaal zaten te toeteren.:smirk:

3 likes

@LastGentlemen, @GiveMeYourDough, @Koppie, niet alleen plaatjes kijken … ook lezen!
Ik schrijf het er niet voor niks bij. :rofl:

Oh enne, als we teveel off topic blijven ‘slow chatten’ zet Jur hem in Off topic. Dat heeft 'ie al eerder beloofd omdat dit wedstrijdgedoe op het randje van ‘horloges’ is.

Vandaar ook dit verzoek bij de spelregels.

#PartyPooper … sorry! :wink:

4 likes

Nee nee @junior hij staat erop bij de making of, dus hij telt gewoon hoor :wink:

3 likes

Mwah, je hebt wel gelijk. Ik zat er net aan te denken​:thinking::face_with_monocle:
Snell on topic dan maar. Ik ga even op zoek naar een verkeersbord :stop_sign::construction:

3 likes