@meisink zeg er wat van. Het loopt helemaal uit de klauw hier
Zo snel dan maar weer een fototje.
#stopofftopic
@GiveMeYourDough ik hoop dat ik het signaalbord goed gebruik.
Ik ken dit sein niet maar bij rood stop ik maar voor de zekerheid
Haha zat bij de trein set
Top! Met Invicta!
Ik zou het liever als zorgvuldige, milieubewuste, recyclevoortouwnemers, zwervuilruimers, plasticsoep indammers en wat gij niet wilt zien rondzwerven neem ik gerust mee naar huis mensen willen omschrijven😉
Toen ik in 2017 in de file stond om weg te komen naar de formule 1 in Spa Francorchamps zag ik twee mannen met zo’n megagroot Rolex bord lopen. Zou wel heel gaaf zijn om te hebben voor deze wedstrijd
Even geleend?
De deksel van een origineel schots whiskyvat omgedoopt tot wandbord.
Een fles erbij gevonden van een 5 nummers hoger vat (cask 13829)
Het horloge bijpassend uit dezelfde periode.
De afbeelding op de fles is van de oudste nog werkzame destilleerderij in Schotland, de Strathisla Distillery, established 1786.
De Hamilton Khaki Field met witte wijzerplaat. Wanneer kan je dit horloge dragen @RLC? ‘At any time’
Gave foto en leuk verhaal.
Alleen jammer van de barcode die er wel op hoort te zien aan de nrs maar het vintage gevoel weghaalt bij mij.
Gek eigenlijk. Al ruim een halve eeuw in gebruik maar in mijn brein doet het " te modern" aan.
Hamilton Khaki Field Mechanical No Date Polar!!!
The Ulitmate, een onafhankelijke botteling van Van Wees in Amersfoort. Meestal goeie whisky’s
Ik geef je gelijk dat het modern aandoet, maar heb het even opgezocht.
De barcode is gepatenteerd in 1952, werd voor het eerst gebruikt op 26 juni 1974, op een pakje Wrigley’s kauwgom bij Marsh’s Supermarket in Troy, Ohio.
Tijd gaat snel…
Hierbij mijn inzending.
Misschien niet een bord in de meest traditionele zin, maar de opdracht was:
Ik doe het ermee, het was in ieder geval een klote klus om zo’n gozertje te vinden. Normaal kom je ze overal tegen en als je ze nodig hebt zijn ze nergens te vinden
Tsjaaaah… ze moeten binnen blijven denk ik
Ik vind 't een cool plaatje!
Extra punten voor de moeite…
Ik stel me zo de buurt app voor “Henk, er staat iemand je verkeersmaatje aan te randen.” “Ja, ik zie het. Staat hij nou foto’s te maken?” “Vast een soort fetisj!”
Geweldig, mijn stem heb je alvast,
Yes! We have a winner !!!