Dat zeg ik. Waterleidingmeneer
Nou daar gaan we weer. Een nieuw thema en ook gelijk weer een nieuwe uitdaging. En dan komt gelijk de vraag bij mij naar boven: hoe ver ben je bereidt te gaan voor een foto challenge ? Nou dit keer heel ver dus, want ik wil wel eens die vermaledijde @junior verslaan zonder pluutje dan
Dus die grijze massa weer eens aan het werk gezet en ik kwam er al gauw achter dat een uitdaging soms offers eist.
Welnu het moest er dan maar van komen en een slachtoffer aangewezen uit de box, die zijn laatste testament kon opmaken
Echt moeilijk was die keuze niet hoor. Ik had nog een afgrijselijke Bombay Seiko onderin liggen. Deze zag de bui waarschijnlijk al hangen, maar ik was genadeloos dit keer. Zijn laatste seconde was geslagen
Het afscheids- ritueel is te zien bij de making of.
Zie hier het resultaat: Kapot & stuk
Ik vind deze foto sterker
Het is altijd lastig een juiste foto te kiezen. Meestal kies ik dan de verkeerde
Kan hem nog aanpassen
… oh, al gedaan zie ik.
Deze was ‘uit het vuistje’, geen gedoe met een plu enzo. Wel een plakbandje op de zijkant van de kast, geen zin in krassen
Op de valreep
Je had immers al genoeg schade. Altijd klote lekkage. Heb het ook een keer gehad in de keuken.
Zag ineens uit het niets een stroompje water onder plint vandaan komen. Dan schrik je je echt kapot en stuk
Dacht dat ik dit keer niet mee zou doen omdat het mij ontbrak aan inspiratie. Tot zojuist toen ik een omelet ging maken.
Jeetje, wat jammer dat je de Omega er niet scherper op hebt gekregen. Overigens mag hopen dat je een hamer hebt gebruikt voor die glasplaat.
Je hebt gelijk. Ik had helemaaaal geen inspiratie voor dit thema. Toen ik eindelijk iets verzonnen had, heb ik de foto snel met mijn mobiel gemaakt. Ik had er wat meer aandacht aan moeten besteden en mijn camera moeten gebruiken.
Bij de gebroken glasplaat liep ik trouwens helemaal geen gevaar:
Op het randje ️
Ik had hem al door.
Het “Houd minimaal 1,5 meter …” bord van #13 was volgens mij ook van 't scherm. Je ziet het aan o.a. de scherptediepte, belichting, witbalans etc. Gemak dient de mens. Leuk plaatje Googlen, je horloge ervoor en klikkerdeklik…
Ik heb het zelf trouwens ook bij het thema “Lente” zo gedaan. Dat was geen biggetje … ûh, lammetje uit eigen weide.
Ach, het levert een toffe foto op. Ik vind het allemaal prima ️
Exact. Alleen deze keer dus niet. Best jammer, want het horloge van @thoppen is ontzettend fraai en verdient het om scherp op de foto te komen. Volgende keer beter!
Linnen op stukjes katoen
Vandaag bezig geweest met het maken van ov mondkapjes. Een oud tafellaken was de klos. Mijn taak was het om de flapjes te knippen. Op de salontafels mijn seiko lord quartz met linnen plaat.
Weer veel mooie inzendingen gezien, dus ok ik hiermee de cut ga halen?