HF foto challenge #15 - Thema: Kapot en Stuk

:scream::scream::scream:

Nou, deze dan, kapot én stuk, de wagen dan toch, :wink:

6 likes

Jij niet stuk mag ik hopen?

3 likes

Ach, dan mar kapot :v:

4 likes

Op 14 mei is het 75 jaar geleden dat Rotterdam werd gebombardeerd en het centrum afbrandde.
Kapot en stuk dus.
De “brandgrens” in het centrum is gemarkeerd met lampjes: rood met daarin een Heinkel bommemnwerper en een paar groene zònder dat vliegtuig op het Noordereiland).
Omdat ik uit principe geen horloges heb waarop verwezen wordt naar Messerschitt, Heinkel of Junkers heb ik maar deze Duitser afgebeeld.

3 likes

Taai spul zo’n Seiko. Maar even serieus, nu moet ik morgen aan Bo-Rent uitleggen dat hun paalhamer niet zo sterk is.

9 likes

Graag toevoeging aan de regels :

• het horloge moet prominent aanwezig zijn, dus niet ‘Zoek Wally’-achtige toestanden.
    Het zal het niveau van de inzendingen ten goede komen.

U bent van de jury?

Nee, het is een suggestie.

Ik ben nog geen foto tegengekomen waar ik moest zoeken.

2 likes

Ik heb even teruggebladerd. Kan het zijn dat ik jouw eigen inzending over het hoofd zie? Of lever je alleen bijdrage door eerst iemand te wijzen op het feit dat hij toch beter een andere foto had kunnen plaatsen enne door nu een opmerking te maken over de regels? Het mag allemaal hoor, maar een eigen inzending is echt leuker. Denk ik. :sunglasses:

Ik ben benieuwd!
En als je wint, mag je het de volgende keer helemaal zelf doen. Is dat niet leuk. :wink:

1 like

zullen we daar 80 van maken? :wink: mooie foto wel!

Heb ik eens even het geluk dat mijn slot vorige week blokkeerde en ik mijn deur met anti-inbraak scharnieren in moest trappen :wink:

3 likes

Ik heb geen inspiratie voor dit thema…

1 like

Ok

Makkie. Jouw vrouw is een enorm stuk. Dat heb ik zelf een keer gezien toen ze tijdens een review van een collectie door beeld liep. Dus hup, voor de camera er mee. Defecte Invicta tussen de tandjes drukken en je hebt een inzending.

7 likes

:laughing::laughing::ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Oeps!

1 like

Suggestie mag natuurlijk, nog mooier is het goede voorbeeld te geven. :grinning:

Om het echt als regel op te geven lijkt me net te streng. Denk dat er ook mensen zijn die met een telefoon de foto’s maken en lukt het soms wat minder alles erop te krijgen wat je in gedachte hebt. Toch levert dit vaak genoeg een leuke foto op waarbij je prima kan zien dat het om een horloge gaat. Zou ik voorstellen het als tip bij de topicstart te vermelden.

Ik zal het bij de overdracht naar de volgende winnaar vermelden.

3 likes

Komt goed. Ik lees al mee.

3 likes