Hf foto challenge #16

Toevallig is mijn dochter architect…

19 likes

Nice. Die kleine van mij toevallig ook :grin:

1 like

Calatrava & mijn NA, de Waltham overgenomen van @svenn

10 likes

Leuk om te zien!

Met een mooi zwart bandje is het een leuk horloge geworden. Vrouw en dochter vinden het maar niks, maar mijn zoon kan het wel waarderen.

1 like

Lekker! Waar is deze foto genomen als ik vragen mag?

Leuk thema @GiveMeYourDough

Mijn inzending… en toch wel een hoogstandje qua ontwerp (ook de 2cv😉), architectuur en… een zelfbouw chrono.

9 likes

En zo simpel was het:

Elke x als ik de trap op ga loop ik hier tegen aan, naast de kamer van 1 van de kids, Parijs fans.

Dan hang je het horloge er in, als er niemand thuis is (molest en heiligschennis) aan een dunne naald die door het doek in het bord gaat.

15 likes

Lijkt net photoshop :ok_hand:

1 like

Ja idd. Er moest eigenlijk fotobehang komen op die plek maar dat voelt als 2 x werk. Ik heb dat bord gemaakt van een goedkoop dekbedovertrek.
En nu… heb ik er ook een x wat aan haha

2 likes

Ik doe mee met een verhaal.

Wij staan in de kinderschoenen van een eigen huis bouwen.
We hebben een mooi stuk grond aan de bosrand gevonden, we hebben goede gesprekken met de verkoper gehad en de prijs zijn we het al over eens.
Er mag gebouwd worden, dus we zijn aan het tekenen, de tekening onder het horloge gaat Bob de Bouwer uitwerken en een offerte van maken.
We weten uiteraard ook al wat we kunnen en willen uitgeven.
Als alles juist samenvalt dan kunnen we aan de slag.
Super spannend, super leuk, nog absoluut niet zeker want bouwgrond kopen met het hele verhaal eraan vast is toch wel een omslachtig dingetje.

De foto die bij dit verhaal hoort.

19 likes

Tof verzonnen. Idd beter om dat soort dingen te doen als moeders de vrouw van huis is haha :zipper_mouth_face:

1 like

Gaaf zeg! Dat zou ik ook ooit wel eens willen doen.
Je horloge komt wel mooi van pas nu :+1:t3:

1 like

Succes aan iedereen ik laat deze voorbij gaan :v:️ Ik zal wel stemmen

Jij kunt toch een ‘after’ foto maken?

“Dit was Unesco Erfgoed”

1 like

In Valencia, de architectuur van Calatrava en Candela.
Wil er zeker nog eens naar toe als met de America’s Cup voor de kust wordt gezeild.

Haha :joy:

1 like

Mijn inzending: Kasteel van Riddertje Roleks…

26 likes

Nu nog leren focussen en we hebben een winnaar! :+1:

Ik zou 'm laten zakken tot midden in dat open stuk, zodat ie echt zweeft. Nu zit ie lafjes net niet aan die balk vast. Dus of een mm omhoog en dan laten “hangen” of een cm of wat omlaag, aura er om heen fotosjoppen en je hebt het visioen van Georges Kern gemaakt: Hoe hij te paard over de champs elysee onderweg was om Breitling de pan in te hakken, maar in de verte een visioen ontwaarde in de Eifeltoren, waarna hij zich bekeerde om het gospel uit te gaan dragen. Zoiets. Parallelen met Hemelvaart en Paulus zijn puur toeval, uiteraard.

Zo sterk als de horloges zelf zijn, zo zwak zijn de dozen en garantiekaartmapjes (3x woordwaarde :stuck_out_tongue_winking_eye:) waarmee ze zijn gekomen.

Mijn inzending voor deze ronde met als thema ‘stuk en kapot’:

Of was dat alweer de vorige ronde :joy:?

10 likes