Vintage Garonne horloge bij het iconische Olympisch Stadion Amsterdam, speciaal gebouwd voor de Olympische Spelen van 1928 en ontworpen door architect Jan Wils
Veel mooie architectonische hoogstandjes in en rondom 020, Harpoen fietste kilometers weg.
Niet in beeld:
Zo dan, een kleine 100 foto’s en 50 km achter de kiezen vond Harpoen het wel een hele toffe opdracht.
Jammer, dat er maar één foto mag worden ingezonden want het kiezen vond ik nog best lastig
Zo dan, dat is nog eens een inzet. Leuk om te zien dat je er ook speciaal voor op uit bent geweest.
Leuke foto’s ook. Zelf vind ik de “Wella” foto het tofst. Goed verzonnen om het horloge in lijn met het gebouw te laten lopen.
Ik realiseer me nu, dat ik de Schoen aan de voorkant had moeten nemen om die vorm beter te laten zien, dit is de achterkant. De Schoen heeft meerdere bijnamen, waaronder “De Trein” (type Hondekop, al in het Spoorwegmuseum) en dat had vast stemmen opgeleverd
Bij De Dageraad kreeg ik het horloge maar niet perfect tussen de ramen
Het was een leuke tocht, goed om eindelijk weer eens buiten te zijn en een flink stuk te fietsen