HF foto challenge #21 - Thema: Zomervakantie/Staycation

Prachtig, maar ûh …

Dat gaat @ElChueco niet goed vinden hoor. :sunglasses:
Voor wristshots is op HF meer dan voldoende ruimte. De fotowedstrijden zijn juist bedoeld om eens een keer wat andere foto’s te zien. Overigens bij voorkeur foto’s speciaal gemaakt voor het thema.

4 likes

Het was of deze suggestie of een Picard facepalm, ik heb besloten het netjes te houden :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Mijn (perfecte)vakantie Is toch wel strand/zand-zee-zon(die was nu ver te zoeken) goed boek en genieten.

15 likes

De volgende x dat ik in Oostenrijk ben leg ik hem wel even in het wild op de berg goed? Vergeet deze foto dan maar, alleen hij blijft wel cool niet ? :stuck_out_tongue_closed_eyes: :sunglasses:

1 like

Its all about home (weinig inspiratie🙄)

8 likes

Mijn vakantie uitjes 2020

46 likes

Welke uitjes ?

Alles vervaagd wat om dat horloge heen ligt.
Wat een prachtstuk Hans.

Mijn stem heb je keer op keer als je dit horloge voor de competitie gebruikt
Al flikker je hem in de stront… als de dail scherp erop staat is het de winnende foto…

Wauw.

5 likes

Dank je wel!

Dit jaar gaan we niet echt op vakantie, dus onze zomer uitjes uit eigen tuin zijn nu onze vakantie uitjes en o.a. in m’n nieuwe Oris zit nu geld voor vakantie uitjes😀.

(We hebben nog wel een vakantie uitje van een paar dagen naar Van Der Valk in Wieringermeer tegoed!)

7 likes

Het thema voor de volgende wedstrijd is bij deze vast gekozen :see_no_evil:

11 likes

Je weet toch…Mozaiek doet dat gewoon…
Alles voor DE spraakmakende foto.

2 likes

Niks uitslapen op vakantie, gewoon half 9 aan t ontbijt en ook geen croissant, baguette of pain o chocola of andere gekkigheid, gewoon hollandse hagelslag. Speciaal voor de foto zelfs de zon gevraagd of ie tevoorschijn wilt komen. Groetjes vanaf terschelling :sunglasses:

13 likes

Prachtig Hans :+1:

1 like

Dank je wel Matthias!

1 like

Zooooo veel inspiratie.

12 likes

Fixed that for you. :slight_smile:

1 like

Ik heb geen vakantie, dus ook geen foto.

1 like

6 likes

19 likes

Op de camping in Hems :sunglasses:

Ondanks het bewijs op de achtergrond ziet het er meer uit als wasverzachter.