Alleen al voor deze reactie heeft hij voor mij al gewonnen !!
Jij denkt dat een vijftienjarige beschermd moet worden tegen een getekende borst? Da’s wel heel naïef. Die goede jongen weet allang van de hoed en de rand. Daarbij, waarom zou een getekende borst in godesnaam aanstootgevend moeten zijn? Er zijn 3,5 miljard mensen die die dingen hebben.
Grappig genoeg, als je Amerikaans was zou je er schande van spreken, terwijl je het wel OK vond om je 9-jarige Uzi-training te geven en de meest liederlijk gewelddadige films te zien.
Maar goed, da’s allemaal heel off-topic. Wat wel on-topic is dat de Japanse cultuur vrij fetisjistisch lijkt te zijn. Soms tot groot ongenoegen van de dames, overigens. Zie ook het protest wat ze deden zodat ze een bril op mochten naar kantoor.
Ik snap Japanners niet. Ik vind brillen juist, eh, stimulerend om te zien. Dat gezegd hebbende: Dashi is één van de hoekstenen van de Japanse cuisine. Mijn vrouw beweert dat, maar er is zowaar een leuke aflevering van Japanology:
Ik weiger wel om de GS, gehavend als hij is, in de kokende bouillon te mieteren.
Ik zie strookjes uitgedroogd leer, kruiden en schapen drollen… daar doe je dan je “magic…” (is daar de hentai voor?) over @Fate_Amenable_To_Change? En dan 6 uur wachten?
Dus ik werk bij een Japans bedrijf, en ik ben vergeten om die Japanners naast elkaar te zetten met m’n horloge in hun hand.
Dan maar even deze snel thuis.
Dat klopt, maar toch mag je er niet overal zomaar open en bloot mee rondlopen. Ik neem zelf ook geen aanstoot aan een dergelijk plaatje. Maar is het nou nodig om de grenzen op te zoeken bij iets als een foto wedstrijd voordat het topic dadelijk gevlagd wordt bijvoorbeeld.
Mensen die dit gaan vlaggen doen wel ergere dingen als de buurtjes niet naar binnen kunnen kijken.
ik wilde dit op een bepaalde doelgroep projecteren, dat ga ik wijselijk niet doen
Zijn politici als Van der Staaij en Segers hier wellicht onder schuilnamen actief…?
Volgens mij is er een wet in New York dat het daar gewoon mag
Waar een dichtgetikt en bekrompen land, progressiever als het progressieve Nederland in kan zijn; borsten en wiet…
Dat klinkt als een prima zaterdagavond.
En dat al op vrijdagavond, het weekend begint al goed. Wat wordt het morgen?
Meeste hebben er zelfs twee…
Dit is Thaise rijst
Als je heel goed kijkt zie je dat ik japan met rijst erin heb geschreven
Uhm, weet je dat zeker? Is dit niet de befaamde in links roerende water gegroeide en in Japan nabewerkte javaanse dwergkorrel?
Bijna, deze lijkt er wel erg op maar het is:
Nee bij nader inzien lijkt het me meer platgeslagen, in vleermuizenpoep geteelde en in Nigeria gepelde thaise long grain korrel ik laat het aan de juryleden
Echt jammer, hoop dat het weer helemaal goed komt en dat zal wel lukken!
Balen!
Dat valt erg mee
Nam Seiko NL de opdracht zelf aan of ging dat via een Seiko dealer?