HF foto challenge #74 : Schaduw

Kan toch ook prima een wedstrijdje voor op touw worden gezet.

2 likes

Oh nee, ik niet!
Ik zag het thema en had direct een beeld in gedachten, die heb ik naar volle tevredenheid gemaakt.
het was een leuke middag hobbyen en ik heb er een mooie screensaver aan overgehouden:

Dus mijn werk zit erop.

Verder is al het gezeur rondom bewerking enorm arbitrair.
Los van het feit dat de spelregels duidelijk vermeldt staan, is 80% van de inzendingen in zwart/wit bewerkt (ik doe de voorzichtige aanname dat deze niet zijn gemaakt met een Leica Monochrome camera of met zwart wit film. :sweat_smile: ) het verschil tussen het daadwerkelijk genomen beeld en het eindproduct zal een stuk groter zijn dan bij de foto die ik heb gemaakt. :man_shrugging:

Veel succes verder met de challenge. :wave:

8 likes

@Bwatched Je hebt er in ieder geval een mooi beeld aan overgehouden! Jammer dat je je inzending had verwijderd.

1 like

Puur toeval maar gelukt om de kleurverschillen van de wijzerplaat uit te lichten en dat uit een hoek… streep is niet bewerkt.

5 likes

Mooie foto van een mooi horloge, maarehhh

:thinking:

Oeps, DNQ dus…

Dickpic?

Zit toch om z’n enkel, oniedan @FV_

2 likes

19 likes

Dus dat, wat mij betreft was het de winnende foto.

1 like

Zeppelin looks like gold…

9 likes

28 likes

Ha, nu de million dollar question: is de schaduw echt of is het een filter :grimacing:

3 likes

11 likes

9 likes

17 likes

Uit het archief

19 likes

Beetje spelen met zonlicht, wat verse bloemen en een vel zwart karton :slight_smile:
Dit keer weer eens de Canon gepakt i.p.v. de iPhone.

18 likes

Grappige benaming. Alsof er ook mensen zijn die bedorven bloemen kopen. Net zoiets als verse thee. #theomaassen

Toffe plaat!

3 likes

“Ik hou van lekker eten”, dat is er ook zo één. Naast Daniël ken ik niemand die van vies eten houdt.

5 likes