HF foto wedstrijd 78: Verlies

Eigenlijk had mijn foto (onbewerkt), die ik net gemaakt heb, ook mee kunnen doen in het vorige thema. Dit thema vind ik wel echt lastig, en wil daarin ook niet te persoonlijk worden.

Ik zou met deze foto een kleine positieve draai willen geven: dat verlies ook winst kan zijn.

Mijn vriendin heeft de American Staffordshire Terrier (2004) toen hij ongeveer 1,5 jaar oud was geadopteerd uit een asiel in NRW (DE). Toen hij ruim 10,5 oud was, kreeg hij zijn 8 weken jonge Chihuahua “zoontje” voor zijn voeten geworpen. Opvoeding heeft de Staff gedaan, die zelf in zijn hele leven nooit iets fouts heeft gedaan, met hulp van een paar grotere katten (Maine Coons).

Het waren echt de beste vriendjes, een paar maanden nadat hij gestorven was, bijna 15 oud, was ik op duikvakantie in Egypte en heb ik deze houtskool tekening laten maken vanaf een foto.

En nu huppelt hier een vrolijke, vriendelijke, speelse, ondeugende en lieve Chihuahua rond, die ook luistert, nooit blaft of gromt en die je overal naartoe mee kan nemen, zelfs naar forumleden… Ok horloge moet erbij op de foto…

Dan maar een horloge erbij in monochroom!

15 likes

Mijn bijdrage :slightly_smiling_face:

Verloren: speld in de hooiberg :sweat_smile:

Kudos voor wie ‘m vindt :grin:

17 likes

afbeelding
Deze?

3 likes

Gevonden :+1::+1::+1: :smiley:

2 likes

Verlies van verstand…

19 likes

Even een korte up. De fotowedstrijd loopt nog een week. Dus gebruik het weekend om alsnog je verlies in beeld te brengen!

3 likes

Mijn interpretatie van het verlies van leven. :skull:

25 likes

Last van sproei-schaamte Hans?

Bij deze Hans is t gras prachtig mooi groen hoor.

6 likes

Prachtig groen bij jou Hans, ik was een behoorlijk aantal weken afwezig toen het erg warm en droog was, maar de groene kleur komt er nu al weer een beetje door.

1 like

Paar druppels regen en meteen zie je t groen doorkomen.
Kan geen sproeier tegenop.

Mooi om dat te zien.

1 like

Stukje band verloren. Gelukkig nog een reserve.

12 likes

Mooi plekje Hans!!!

1 like

Tissot papier, schaar… Ik ben de collectie verloren. :nerd_face:

9 likes

Nog enkele dagen te gaan (tot Vrijdag). Kom maar op met die inzendingen!

1 like

Ik heb de hometime op een andere tijdzone staan, omdat ik daar mensen ken. De normale wijzer is fijner om af te lezen, vandaar.

Maar stel dat ik van hier naar daar zou vliegen, dan zou ik behoorlijk wat uren “verliezen” door het tijdsverschil.

14 likes

Verloren in de grote stad.

17 likes

Voorlopig 27 inzendingen en nog te gaan tot vrijdag middernacht. Daarna selecteer ik mijn 19 favorieten en kan de stemronde beginnen.

Je kan nog deelnemen…

3 likes

De wedstrijd is afgelopen. Ik moet nog even uitvogelen hoe de poll precies werkt (dat heb ik in het verleden wel eens verknoeid). Hopelijk kan ik de stemronde met de beste 19 inzendingen vanavond of morgen posten.

Hier alvast een overzicht van alle geldige inzendingen (27 in totaal).

7 likes

Succes met het uitvogelen. We wachten rustig af

Stemmen kan vanaf nu tot maandag avond. Met dank aan @Bro om me te helpen met de poll.

3 likes