Eigenlijk had mijn foto (onbewerkt), die ik net gemaakt heb, ook mee kunnen doen in het vorige thema. Dit thema vind ik wel echt lastig, en wil daarin ook niet te persoonlijk worden.
Ik zou met deze foto een kleine positieve draai willen geven: dat verlies ook winst kan zijn.
Mijn vriendin heeft de American Staffordshire Terrier (2004) toen hij ongeveer 1,5 jaar oud was geadopteerd uit een asiel in NRW (DE). Toen hij ruim 10,5 oud was, kreeg hij zijn 8 weken jonge Chihuahua “zoontje” voor zijn voeten geworpen. Opvoeding heeft de Staff gedaan, die zelf in zijn hele leven nooit iets fouts heeft gedaan, met hulp van een paar grotere katten (Maine Coons).
Het waren echt de beste vriendjes, een paar maanden nadat hij gestorven was, bijna 15 oud, was ik op duikvakantie in Egypte en heb ik deze houtskool tekening laten maken vanaf een foto.
En nu huppelt hier een vrolijke, vriendelijke, speelse, ondeugende en lieve Chihuahua rond, die ook luistert, nooit blaft of gromt en die je overal naartoe mee kan nemen, zelfs naar forumleden… Ok horloge moet erbij op de foto…
Prachtig groen bij jou Hans, ik was een behoorlijk aantal weken afwezig toen het erg warm en droog was, maar de groene kleur komt er nu al weer een beetje door.
De wedstrijd is afgelopen. Ik moet nog even uitvogelen hoe de poll precies werkt (dat heb ik in het verleden wel eens verknoeid). Hopelijk kan ik de stemronde met de beste 19 inzendingen vanavond of morgen posten.
Hier alvast een overzicht van alle geldige inzendingen (27 in totaal).