Stemronde fotowedstrijd 78: verlies

Dankzij hulp van @Bro met het creëren van deze poll, kan het stemmen beginnen. De stemming loopt tot maandag avond 20u waarna de winnaar bekend zal zijn.

Als het goed is, kan je slechts 1 stem uitbrengen!

10 likes

Mooie foto’s allemaal, maar “verloren in de grote stad” van @Mozaiek kreeg dit keer m’n stem vanwege de mooie “verloren” sfeer.

4 likes

Eddie echt origineel , rot voor je dat verlies van je vinger maar ik vind het de origineelste foto
Dus mijn stem gaat naar jou de snelle reactie en het mooie horloge maakt dat compleet…
:+1:

1 like

Ik heb gestemd op foto 12 want deze sprong er voor mij echt uit.

Iedereen succes :slightly_smiling_face:

Je kan je stem wel aanpassen zie ik. Foto van die Zenith springt er voor mij echt uit, hopelijk is er niemand gewond geraakt bij het maken van deze foto :dizzy_face: :skull_and_crossbones:

1 like

Jawel, stem aanpassen kan (net geprobeerd). Maar dan heb je nog steeds maar 1 stem.

2 likes

Lijkt nog best een spannende race te worden tussen de beide koplopers… Reeds 120 stemmen binnen maar een paar stemmen kan het verschil nog maken.

Dat de beste moge winnen vanavond!

1 like

Sommige mensen gaan wel heel ver om een wedstrijd te winnen :wink:
Doet me een beetje denken aan ‘The Prestige’, goeie film wel.

Je moet het meer zo zien, het kan zo rottig niet zijn, of je kan proberen er een positieve draai aan te geven.

3 likes

Een plastische chirurg ging aan het werk met je gezicht, maar door een foutje krijg je nu je ogen niet meer dicht. En als je nu zou gapen scheurt je wang tot aan je oor, maar vrienden heb je nooit gehad dus niemand heeft het door.

4 likes

Geheel mee eens

1 like

1 Waar baseer je dat op en 2 doe je zelf ook mee ???

Bedoelde er niks mee Roedolf (hooguit een compliment dat misschien verkeerd overkomt) en ja ik doe mee maar er zijn meerdere inzendingen die een stuk beter zijn :+1:

1 like

@Bro hartelijk gefeliciteerd met je overwinning.
Eindelijk heb ik ook eens op de winnaar gestemd.
Het lijkt wel of ik onderhand wat smaak ontwikkel.
Of dat mijn smaak algemener wordt,
Dat kan natuurlijk ook.
Iedereen die op mijn foto gestemd heeft,
Hartstikke bedankt, jullie hebben laten zien dat de foto met een knipoog, veruit mijn favoriete soort, wel degelijk gewaardeerd wordt.

3 likes

Felicitaties aan onze “seriewinnaar” @Bro. En ook bedankt aan alle deelnemers en stemmers!

1 like

De toekomstige winnaar ook hartelijk gefeliciteerd! Dank aan de personen die op mijn bijdrage hebben gestemd. Ik denk dat de meesten dit toch wel een lastig topic vonden.

Hopelijk heeft de winnaar iets vrolijkers in petto!!! Klein advies? De lente komt er over een paar maanden ook weer aan!

1 like

proficiat @Bro ! je haalt ze vlotjes binnen :+1:

1 like

Wanneer ik nog eens win, kies ik dystopie als thema. Stemmers wezen gewaarschuwd.

@WatchWalker , ik fietste net nog even door wedstrijd heen, en zag tot m’n verbazing dat je 2 foto’s van 1 inzender geselecteerd hebt.

1 like

Dan ben ik ook verbaasd. Maar als het niet de winnaar betrof (denk het niet), dan doet het er ook niet meer toe. Ik zal volgende keer nog beter opletten, sorry.