HF Fotochallenge # 102, Sixties 🎸

Dubbel gestuurde voorassen?

Mooi Roedolf! :ok_hand:
Op de truckers! :beers:

Misschien heb ik hem wel eens gezien op de A12. Ik woonde bij Arnhem in de buurt. :blush:

1 like

Aan de foto te zien wel. maar ik kan het hem helaas niet meer vragen en ik was erg jong en weet dat ook niet. Was ver voor mijn trucktijd…

2 likes

Vroeger bij Beek Babberich de grens over binnendoor om in te klaren bij de douane nu gewoon via Arnhem de snelweg de tijden zijn verbeterd :+1: :+1:

1 like

2 likes

En maar trekken aan dat grote stuur zonder bekrachtiging! :blush:

1 like

Thanks voor het opzoeken maar dit was een vierasser en denk met 2 stuurassen anders valt er niet mee te rijden en deze cabine op de foto van jou komt volgens mij uit de jaren eind 50
:+1:

2 likes

Ik hou het eenvoudig

8 likes

Toch lijkt dat horloge bedrieglijk echt aan dat trappenhuis te hangen boven John. :thinking:
Frappant en geinig!

1 like

Wat voor een horloge is dat?

Ziet eruit als een oude Seiko met een hele gave band :+1:

1 like

Jep. Volgens mij een chrono? Die subdial vind ik ook heel gaaf.

Dank David & Julian

T’is een Seiko 6139-7070 (Juli 1975)
Band is niet origineel (heb ik wel liggen, maar ‘zonde’ om te dragen).

Check ffff het ‘welke vintage draag je vandaag, deel XVIII’ topic, daar heb ik net (11:19 uur of zo) een wat duidelijker kiekje gezet (alleen wel met een bruin lederen brandje)

Ahrend Revolt stoel ontworpen door Friso Kramer.

8 likes

En hoe :laughing: voorspelbaar.

Met de Pontiac van opa uit midden jaren '60

18 likes

:ok_hand:
( Die brief is wel wat lastig te lezen zo. :wink:
Maar typisch het keurige schrijven van de mensen toen.) Heel mooie Agfa ook!

Toch al een mooie set foto’s zo. Laat ze maar komen mensen!

2 likes

Met zo’n nat weekend, mooi tijd voor…

…een sixties foto!

3 likes

Mensen… het is weekend! Dus je hebt nu de tijd om een foto te maken en in te sturen! Stap in je tijdmachine en ga terug naar de jaren 60. Raap al je creativiteit bij elkaar en leg het vast op de gevoelige plaat.

Deze foto doet uiteraard niet mee en is er alleen voor om dit topic weer even onder de aandacht te brengen :wink:

11 likes

Deze keer niet door de dochter, die had geen inspiratie.

1969: Woodstock, here we come!

10 likes