Hou je er ook rekening mee dat elke provincie een verschillend aantal kiesmannen heeft? De leden uit N-Holland tellen dubbel vergeleken met bv Drenthe.
Uiteraard zou je eventueel ook nog naar het Hooggerechtshof kunnen stappen voor een hertelling van alle stemmen die per brief binnen zijn gekomen. PostNL is zo corrupt als het maar kan
Chernobyl
Nee, van 5G krijg je Corona. Zo’n hand, dat krijg je van Quartz-horloges…
We hebben nog geen boomstronk met mos gehad :
Originaliteit nul, maar de wijzerplaat is wel mooi
Plus die kleine sparkling links is wel lief.
Mooie foto en mooie oris👍
Lekkere sunburst
Hierbij mijn inzending. De Longines parachutist.
Ik ga voor de originaliteitsprijs met deze outdoor activiteit met de actualiteit erin verwerkt.
Making of
Tja, outdoor. Ik zag al genoeg mooie inzendingen in de bladeren/modder etc. dus ik wilde wel iets anders doen. Iets met een outdoor activiteit ofzo… Maar wat is nou een activiteit die je typisch buiten doet? “Parachute springen” zei mijn hoofd
Wat de parachute moest worden was al snel duidelijk toen ik mijn mondkapje afzette terwijl ik over dit onderwerp nadacht! Zit er ook nog wat actualiteit in de foto
Horloge bevestigen met wat garen dan maar
Ophangen in het bos voor nog wat meer “outdoor” en dat was het dan wel…
Bedankt voor het lezen weer.
Tof gedaan!
Thanks
Gave foto! Zo… we hoeven geen poll meer. Dit is hem!
Kan zo op de 2021 HF-kalender…
Jammer dat ik maar 1 like kan geven. Ik vind hem echt subliem!
De making off had ik weggelaten. Ik dacht echt dat je hem in de lucht had gegooid
Hahaha, dan had ik wel erg vlug mogen zijn om 'm dan nog in de lucht te fotograferen
Uh …
Outdoor is wat mij betreft niet alleen the great outdoors, maar ook streetlife, de voetbalpleintjes waar je vroeger met je vriendjes hele dagen was. Hier een combi van beide
Thanx voor de credits.
Mooi plaatje ook Prachtig zo met dat wit.