HF Fotochallenge #29 - Thema: OUTDOOR

Wat lees ik nou? Ga je eindelijk ook voor de vierde eeuwige roem … het is je gegund en bovendien, het is al een tijdje eenzaam aan de top dus kom maar fijn naast me staan. Ik zet vast een drankje voor je klaar! :beers: :champagne:

Ik ga overigens mijn stem geven aan een andere meervoudig winnaar, @TiBrew krijgt vrijwel zeker mijn stem. Als hij tenminste door de voorselectie komt … :wink:

3 likes

Dat is wel fijn als je wint… je concurrent(en) bij de voorselectie er al uit halen. @TiBrew heeft in mijn optiek een topfoto gemaakt, echt moeite voor een prachtige compositie. Leuk! :slight_smile:

3 likes

Haha, prachtig. Ik zou graag het gezicht van de argeloze voorbijganger willen zien, die deze scène tegenkwam in het bos.

3 likes

Ik hou me maar even op de vlakte, maar het gaat nog een fikse klus worden om de selectie samen te stellen. Mooie inzendingen tot dusver :+1:t2: Nog 1 dag mensen!

1 like

Ik hoop dat ik langszij kom maar die foto van @TiBrew, man man man, die komt vlak voor de finish nog even met een verpletterende eindsprint aan zeg.
Moet ik toch weer de portemonnee gaan trekken voor wat extra stemmen :grin:

2 likes

Zal ik anders morgen ook nog even een mooi plaatje schieten? :joy: … ik moet toch met de camera aan de slag, om wat foto’s van mijn NA te maken voor een eigen topic.

2 likes

Nee hoor, hoeft niet :grin::grin::grin:

1 like

Laten we maar afwachten, want zoals ik al zei ga ik voor de originaliteitsprijs. Qua kwaliteit van de foto moet ik zeggen dat ie niet is geworden wat ik ervan wilde.
Komt voornamelijk doordat ik een een enorme lichte lucht als achtergrond heb (irritante bewolking) waardoor ik het horloge nogal uit de schaduw heb moeten trekken in de nabewerking. Vanaf boven gefotografeerd had ik een mooier plaatje kunnen neerzetten, maar dan was het idee van het vliegende horloge een beetje weg. Keuzes keuzes…

Dus ja, op schoonheid ga ik 'm zeker niet winnen 🤷
Maar kijken hoe ver ik kom hiermee

2 likes

Dat hoeft niet altijd doorslaggevend te zijn is in het verleden gebleken.
Maar we gaan het zien. Tot morgen inzenden toch?

2 likes

Dat kan. Maar hij is gewoon helemaal prima hoor, ook nog eens erg leuk bedacht én je hebt er duidelijk werk van gemaakt!

200

Well played sir! :beers:

2 likes

eVB

3 likes

Top!

1 like

Tijdje geleden alweer maar wel lekker buiten

Lekker buiten om de pols…

3 likes

Oeps. Had ik overheen gekeken…

3 likes

:joy:

Logisch. De schuld van @GustavM, had 'ie maar duidelijker moeten zijn … :sunglasses: :rofl:

3 likes

Vanaf editie 30 nieuwe regel. Degene die met een wristshot komt aanzetten geeft een rondje voor het forum wanneer het weer mag :beers:

5 likes

Goed plan. Kan ik met iemand meerijden? Blubblub, … :beers:

1 like

:stuck_out_tongue_closed_eyes::rofl::smile:

1 like

Haha volgens mij kom je dan kacheltje lam thuis zonder een cent te hebben uitgegeven. :sweat_smile:

1 like