HF fotowedstrijd #36 - Film & Serie

Zo jammer hè, dat carnaval niet doorgaat. Nou ja, nu heb je in ieder geval nog wat aan je Duitsogende ‘made in China’ muts! :joy: … aan de ster te zien fan van Ajax? Oh wacht. :beers:

Mijn stem heb je nu al. Kan me niet voorstellen dat hier qua inzet, werk en creabeagedoe nog iemand overheen gaat … echt een leuke foto. Goed bedacht ouwe! :ok_hand:

2 likes

Jazeker, eigen horloges en foto gemaakt voor scherm macbook.

1 like

Kan ik bevestigen @Sandy. Zijn al vaker voorbij gekomen, die linker blijf ik trouwens leuk vinden Henk. Kwam die nou via Ali?

1 like

Ja klopt, geintje voor de carnaval. Tegen die tijd zal de batterij wel leeg zijn.

2 likes

Tnx . Ik vond genoeg in huis om nog 20 films of series uit te kiezen, maar toen ik mijn Jetzt Gehts Los helm tevoorschijn haalde was een ww2 film wel verleidelijk :smirk:
Honkbalknuppel met een pen bewerken, fles ketchup voor de special effects en klaar.
Inglourious Basterds staat trouwens niet echt in mijn top 25 (behalve de briljante openingsscene natuurlijk van Herr Waltz ), maar deze filmposter was een inkoppertje :sunglasses:

2 likes

We zijn gesloten voor inzendingen!
De jury gaat in beraad over de 33 deelnemers en zal zometeen met een selectie komen.

2 likes

Spannend. Ik mag toch hopen dat ik er bij zit. Anders heb ik mij voor Piet Snot op vrijdagavond netjes aangekleed en met die Fujifilm app op de telefoon lopen klungelen om een middelvingerselfie te maken. :joy:

Laten we het er op houden dat het niet in 1 keer goed ging. :upside_down_face: Check die versies met de iPhone in beeld. Man man man wat amateuristisch. :joy: En nee. Dit zijn niet alle pogingen.

3 likes
1 like

Piet is je dankbaar :sweat_smile:

2 likes

Wat is dit nou weer. :joy: Haha WTF. Met 21 likes nog wel. En ik zie foto’s met 10 likes er tussen staan en halfslachtige iPhone kiekjes met een Google afbeelding op een scherm als achtergrondje. Man man man.

Tot zo ver de geloofwaardigheid van de HF foto challenge. :neutral_face:

2 likes

Wat heeft die manicure je gekost?

1 like

Terecht of onterecht, maar ik heb getwijfeld.

1 like

Dan stuur je een PB. Dan laat ik het je zo zien, hoe ik hem gemaakt heb. Nu word ik gestraft voor mijn fotoskills. :joy: Trouwens, het mag inmiddels hier wel bekend zijn dat ik een beetje met een fotocamera en Lightroom kan omgaan.

Maar goed. Iets met parels en zwijnen. Natuurlijk was dat al duidelijk op basis van eerdere challenges maar dit slaat natuurlijk volkomen alles. Haha!

1 like

nu nog een cursusje Photoshop, dan kun je de volgende keer zelf het logo erin plakken

1 like

Haha, ja. Die had ik er dus ingeplakt omdat ik bang was dat men niet snugger genoeg zou zijn om hem zonder logo als Goldfinger te herkennen. :upside_down_face:

je had ook je foto kunnen hernoemen naar goldfinger.jpg, oh wacht…

1 like

Haha, zelfs dat had ik gedaan. Vraag even waar mijn hoge pet is die ik op heb van de mensen alhier. :joy:

1 like

En dat was de reden om die foto niet te selecteren?

1 like

Terwijl die juist zoveel aan geloofwaardigheid had gewonnen door de winst van koekoek. Hoe kwam die ook weer tot stand? :joy:

Ik zou op je hebben gestemd. :shushing_face:

5 likes

Dat was het ja. Het was makkelijk geweest als er maar 19 inzendingen waren, maar ik moest er toch echt 14 laten afvallen. Ik zei al tegen @anon50762135 dat ik eerder wel discussies heb gezien over het gebruik van Photoshop etc. Dat wilde ik voorkomen.

Blijkbaar onterecht en met veel ongenoegen van iedereen, maarja. Als ik alle 33 inzenders moet gaan PB’en om na te gaan hoe de foto tot stand komt etc. ben ik morgen nog niet klaar. Ik heb gewoon getwijfeld en

My bad

6 likes