De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

Super zeg (wederom)!!!

De details zijn echt ongekend!
Dopoog :wink::wink::wink:

Heerlijk begin van de zondagochtend!

1 like

Hij is weer mooi @jurk. Bedankt voor de al het werk wat je er weer in hebt gestoken. Het is, gezien je reactie van 6 uur geleden, weer laat geworden. Ik hoop dat je nu nog wat uurtjes kan slapen of in elk geval redelijk goed hebt kunnen slapen :slight_smile:

2 likes

Normaal in 2 avonden van 20-2400 uur. Maar tegenwoordig heb ik nog minder tijd dan voorheen en probeer ik steeds een stukje te doen als de baby in de draagzak zit. Dat zijn de enige momenten die ik heb. Dus ja, waar ik ze maar kan vinden. Het is steeds vooruit denken :joy:

Dank! Dopoog noemde @HanDavinci mij in het goede doel topic van de strip. Vond het leuk om het hier terug te laten komen.

Dank Sandy! :sunglasses::+1:

4 likes

Hij is weer top, de plaat wordt steeds beter gevuld. Goed bezig!

1 like

Weer fantastisch gemaakt @Jurk !
Ik merk duidelijk dat ik deze week bijna geen hf heb kunnen lezen, dat wordt topics terug lezen :joy:

1 like

Had het topic gezien idd, vond 't wel grappig 'm terug te zien!
Beetje off topic maar uiteraard ingeschreven :wink:

Goede zondag!!!

1 like

Held! Lekker bezig weer!
Dank voor een smile op zondag ochtend.

1 like

Geweldig gedaan!!!
Ik voel mij vereerd!

2 likes

Je moet het maar telkens weten te verzinnen, man man, geweldig weer deze aflevering.

Super gaaf tekenwerk, lekker inzoomen op de grote plaat, op zoek naar leuke details ben ik zo een fijn tijdje leuk bezig gehouden op de zondagochtend, dank daarvoor :clap:

1 like

Zondagochtend is niet compleet zonder een Jurk tekening! Geweldig gedaan weer :partying_face:.

1 like

Dank! Ik denk ook aan de puzzelaars. :joy:
Anders wordt het een ramp met 50% zee.

:partying_face: :pray:t2::+1:

Heel leuk dank!!

Graag gedaan! Er zit wat artistieke vrijheid in natuurlijk, want ik weet helemaal zeker of hij op Nr 29 woont. Kan ook 31 zijn :grimacing:

:+1: Grappig he, dat is geen issue voor mij. Ik moet alleen tijd weten te vinden. De ideeën komen vanzelf.

Dank! Helaas kan ik de tekening niet in geheel uploaden dus moet ik hem flink terugschalen en die knipsels maken. Het is niet ideaal, maar het moet maar. Daarnaast kijkt bijna iedereen op zijn mobiel, daar is de tekening ook eigenlijk al te groot voor.

3 likes

Meesterlijk, @Jurk!

1 like

Haha @Jurk

Accurater kan haast niet. Naast dienbladen, heb ik gisteren ook mijn dd een kusje aan de vloer laten geven. Was er zelf nogal van gepikeerd maar dit is dan wel eer grappig :sweat_smile::sweat_smile::ok_hand::ok_hand: Chapeau kerel

2 likes

Je hebt er weer een kunstwerk van gemaakt @Jurk! En dat ik er nog in genoemd wordt… :smiley::pray:. Blij te zien dat die gast nog wel een paar gemotiveerde deelnemers heeft weten te strikken :joy::joy:

2 likes

Geweldig @Jurk. Ik voelde hem al aankomen na je reactie in het topic.

2 likes

Op #29 woont sowieso een hele leuke buurvrouw, ik zie mogelijkheden! :wink:

4 likes

:sunglasses::+1:

Snap dat je baalt! Toch nog de strip gehaald als pleister op je DD!

Precies! Die @KaiseRRuby :joy::joy::joy:
Hebben wij toch helemaal geen tijd voor :rofl:

:sunglasses: ook dat jij er in zou zitten? :sunglasses:

:see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::joy::joy::joy:

4 likes

Het stopt maar niet, weer heel erg knap gedaan en heerlijke grappen. Maar ik heb wel iets gemist; wie is de hete heks??

1 like

sad_kermit.original

Merel moest vanochtend lachen toen ze op Instagram keek, ze herkende me er wel in. :joy_cat:

3 likes

Eerst naar de sportschool en dan er eens lekker voor gaan zitten om de nieuwe Jurken te bekijken.

Dat snel afraffelen zou respectloos en niet passend bij zijn inspanningen zijn…

1 like