HF-kalender voor KWF! ⭐️

UPPERDERUP !!!

3 likes

:joy::joy::joy::joy::joy::joy:

1 like

Morgen :wave:
Stemmen mag, kalender kopen moet :crazy_face: :wink:

3 likes

Heerlijk :joy:

We zitten nu rond de 86 kalenders en 450 los voor het goede doel! Lekker bezig iedereen!!
Dank voor het uppen en de creatieve inzendingen! Wordt erg gewaardeerd en draagt bij aan de saamhorigheid binnen het forum!

Ik kan mij niet onttrekken aan de gedachte dat het tot nu toe minder loopt dan de afgelopen jaren. Geen idee waarom. Het enige verschil is dat we het nu via een webshop doen. Wellicht werpt dat een drempel op, terwijl het doel was om dat voor iedereen makkelijker te maken. We zijn deze weg ingeslagen dit jaar en zullen achteraf evalueren of dit de manier was en dat voor volgend jaar bekijken hoe we verder gaan (als we weer verder gaan, per jaar bekijk ik of het nog de moeite is).

Het doel was 300, net als vorig jaar. Aan het einde van de maand zullen we het exacte aantal doorgeven aan de drukker.

Nogmaals: Super dank aan iedereen die meedoet en bijdraagt! :+1:

7 likes

2 kalenders voor de Chef.

2 likes

Hoe dat komt volgens mij doordat er zoveel speelt op het forum. Dit topic heb ik tot zojuist ook gemist maar dankzij een post bij Rolex Only hier geraakt.

Wel had in ergens anders vernomen van de actie en al wel besteld, maar feen topic erover tegengekomen.

Wellicht mag er meer reclame worden gemaakt of het topic bovenaan vastzetten in iedere categorie.

4 likes

Regelmatig uppen werkt ook. @RO3L mist alleen in de upperploeg :cry: door zijn nieuwe bezigheden denk ik en @cdg probeert een nieuwe degradatie te voorkomen. Toch twee stabiele factoren die worden gemist.

4 likes

Oh ja: vergeet de kalender niet aan te schaffen :blush:

2 likes

Mag weer wat posts omhoog!
image

2 likes

:rocket:

2 likes

4 likes

Ha Roel is terug :smiley: :+1:

3 likes

Kopen, kopen, kopen
F29E5598-F4F6-40B9-9721-17D4E1275D72

5 likes

Dat is een heeeeeel andere kalender :smirk:

3 likes

Het is tijd…

Als je er nog geen hebt besteld, dan wordt het nu wel tijd.

Het is immers al 17:13 :smirk:

Link:

4 likes

To do vandaag: stemmen en kalender bestellen :+1:t2:

Upje voor het goede doel!

3 likes

:heart_eyes::star_struck::heart_eyes::star_struck:

1 like

Wauw, super dit. Heb er gelijk een gekocht voor het KWF! Wat een mooi initiatief.

3 likes

Omhoog voor de volgende gelukkige koper van de fantastische jurk kalender. Grappen en grollen naast de drollen op de wc. Hoef je ook niet in je broek te piesen van de lach :smirk:

5 likes

Absoluut, alles en elke euro dat naar het KWF gaat is mooi meegenomen!

Eens ik mis ook de beleving en de veilingen bijvoorbeeld… maar misschien een idee … ik tag 4 personen ( maximale aantal ) en iedereen daar uit taggt ook weer 4 anderen etc…zodat iedereen dit topic ziet !!
Ook mensen die niet getaggt zijn kunnen en mogen graag zelfs anderen taggen !

Niemand moet zich verplicht voelen maar kun je wat missen koop een mooie Kalender van jurk en/of doneer los !

@HansT
@Kleine_gup_in_grote_oceaan
@Chillekasper
@Dannyvanc

Lets go!!!

6 likes