HF-kalender voor KWF! ⭐️

Goed idee! In volledig willekeurige volgorde:

@Honey_Badger @Blauwbeer @Twan @ROC

4 likes

Ik tik na de @ een willekeurige letter in en de 2e die naar voren komt, kies ik. Of ik de persoon ken of niet.

Dus…

Ik neem de volgende forumleden, @onbedoellie, @Rhys, @GiveMeYourDough en @Jeroen36nl mee!

:grimacing::joy::crazy_face:

7 likes

Hahaha slim! :joy::+1:

4 likes

@fredpanarai1, @TKH, @basvg en @lexaf komen uit mijn lijst

7 likes

Nu dacht ik steeds dat ik me al had aangemeld voor de kalender, maar niet dus, ik wil hem😀. Dus mijn bestelling komt er aan!

Zojuist besteld en betaald😁!

5 likes

Al een paar dagen geleden besteld en betaald :innocent:

5 likes

Leuk Hans! :sunglasses::+1:

Even leuk!
Dank iedereen die meedoet

5 likes

Ik vind dit zo’n goed idee dat ik gewoon nog 4 mensen op dit geweldige initiatief wijs :smiley:

@LastGentlemen @herman78 @Nring @gsjokker

5 likes

Prachtig hans!
Toch blij dat er door een tagg weer 1 bij is :grinning::grinning:

4 likes

Hahaha ga zo door !!

@Juxienn @Anthony @Lizzard @Maaske

Niemand is iets verplicht maar mocht je een mooie Jurk kalender willen bestel deze

Hiermee steun je het KWF , losse donaties zijn ook welkom!

Tagg 4 mensen, kom op !

5 likes

??? Ik heb ‘m al besteld hoor.

4 likes

Top! :smiley: Realiseerde me opeens dat ik zelf helemaal nog niet besteld had, meteen maar even gedaan :sweat_smile:

7 likes

Top!! :sunglasses:

2 likes

Vooruit dan maar, ’ willkeurig’ een paar mensen @mikkie123 @andrepost @PeterLC @Twan

Spread the word :star_struck:

4 likes

Ik denk dat ik 7/300 van deze Jurk LE heb gekocht :ok_hand:

@JuKo
@Ojjz
@Fate_Amenable_To_Change
@VriesKou

Kopen, kopen, kopen voor KWF!

6 likes

Ik had er al eentje besteld. Maar goed, ik tag een paar mensen.

@Sjoerd_K @Mafkees @Chlorophyl @BasMaartenRoderick

6 likes

Beste @Zeezee @Zwerfkatje50 @Zaltbommel17 en @zare : hebben jullie al een kerstcadeau in gedachten voor jezelf? Ik weet wat leuks, de HF-verjaardagskalender! Je steunt er ook nog eens het KWF mee :+1: Win win!

3 likes

Topic werd natuurlijk precies geopend als wij op vakantie zijn, maar gelukkig toch gevonden en direct actie ondernomen :smiley:

Natuurlijk heb ik (ehh Assie62) de kalender besteld en betaald, Assie was mij gewoon net iets te snel af :wink:
En natuurlijk ook een paar mensen taggen die anderen wellicht ook kunnen overhalen de kalender te bestellen. We doen het voor een goed doel.
@Zuid @Knutselkoning @Plees @ROOMTU

En Jurk bedankt dat je Assie blij maakt met deze kalender, ze wilde hem zo graag :+1:

8 likes

Zeker wel! :sunglasses: maar ik had hem al besteld uiteraard :ok_hand:t2:

3 likes

Graag gedaan!

3 likes