Goed idee! In volledig willekeurige volgorde:
Ik tik na de @ een willekeurige letter in en de 2e die naar voren komt, kies ik. Of ik de persoon ken of niet.
Dus…
Ik neem de volgende forumleden, @onbedoellie, @Rhys, @GiveMeYourDough en @Jeroen36nl mee!
Hahaha slim!
Nu dacht ik steeds dat ik me al had aangemeld voor de kalender, maar niet dus, ik wil hem😀. Dus mijn bestelling komt er aan!
Zojuist besteld en betaald😁!
Al een paar dagen geleden besteld en betaald
Leuk Hans!
Even leuk!
Dank iedereen die meedoet
Ik vind dit zo’n goed idee dat ik gewoon nog 4 mensen op dit geweldige initiatief wijs
Prachtig hans!
Toch blij dat er door een tagg weer 1 bij is
Hahaha ga zo door !!
@Juxienn @Anthony @Lizzard @Maaske
Niemand is iets verplicht maar mocht je een mooie Jurk kalender willen bestel deze
Hiermee steun je het KWF , losse donaties zijn ook welkom!
Tagg 4 mensen, kom op !
??? Ik heb ‘m al besteld hoor.
Top! Realiseerde me opeens dat ik zelf helemaal nog niet besteld had, meteen maar even gedaan
Top!!
Vooruit dan maar, ’ willkeurig’ een paar mensen @mikkie123 @andrepost @PeterLC @Twan
Spread the word
Ik denk dat ik 7/300 van deze Jurk LE heb gekocht
@JuKo
@Ojjz
@Fate_Amenable_To_Change
@VriesKou
Kopen, kopen, kopen voor KWF!
Ik had er al eentje besteld. Maar goed, ik tag een paar mensen.
Beste @Zeezee @Zwerfkatje50 @Zaltbommel17 en @zare : hebben jullie al een kerstcadeau in gedachten voor jezelf? Ik weet wat leuks, de HF-verjaardagskalender! Je steunt er ook nog eens het KWF mee Win win!
Topic werd natuurlijk precies geopend als wij op vakantie zijn, maar gelukkig toch gevonden en direct actie ondernomen
Natuurlijk heb ik (ehh Assie62) de kalender besteld en betaald, Assie was mij gewoon net iets te snel af
En natuurlijk ook een paar mensen taggen die anderen wellicht ook kunnen overhalen de kalender te bestellen. We doen het voor een goed doel.
@Zuid @Knutselkoning @Plees @ROOMTU
En Jurk bedankt dat je Assie blij maakt met deze kalender, ze wilde hem zo graag
Zeker wel! maar ik had hem al besteld uiteraard
Graag gedaan!