HF-kalender voor KWF! ⭐️

Super!! Nog even 4 mensen taggen en je bent klaar :grinning::grinning:

@Wes181 @Kantjil @Jur @jan13

Lets gooo!

Koop en/of doneer en steun het KWF en je krijgt een prachtige kalender van jurk!

4 likes

Oei dan maar voor de bus inderdaad
@ray1981 @PowerReserveFan @diverman @Henk

6 likes

Zeker doe ik mee, ieder jaar een leuke kalender en voor het goede doel veel geld ophalen :+1:t2:

Willekeurig uit de lijst :sunglasses: voor het goede doel!

@spekboy7, @yoerigrachten, @Jeroen36nl, @Underground1009

1 like

Ik vrees dat ik niet van de goede doelen ben, maar als ik een goed doel aan zou hangen ik sneller een anti-malaria partij kies.

Daar kun je voor relatief weinig geld veel levens redden, zeker als je bedenkt dat de kans op kanker onder het 20e levensjaar in de VS slechts 25:100.000 burgers zijn.

Tijdens Covid heeft de malaria-bestrijding een deukje opgelopen, maar de hoeveelheid casusen neemt toe onder klimaat-druk. 250 miljoen mensen per jaar krijgen deze ziekte, dus mijn doekoe is al gereserveerd, ofschoon ik niet over belastingaftrek ga nadenken. :slight_smile:

Sorry mensen, maar ik kreeg een notificatie. Ik wens iedereen alle succes bij het steunen van je goede doel naar keuze.

8 likes

Ik vind wel dat jullie nu eigenlijk voor de hele familie en kennissen en collega’s de kalender moeten bestellen.

Maar bij deze up zal ik ook even 4 random mensen nomineren.

@anon7388347 @Strix06 @Nickjackelson @krotenkoker

4 likes

Dan wordt het toch eens tijd Chris om eens aan een goed doel te schenken, van mij mag dat om het even welk doel zijn zolang je maar een beetje aan je medemens denkt :ok_hand:

4 likes

@Gup, @bram, @chinesebamboo @Cihanski

Ik up me al dagen rot

5 likes

Is besteld en kijk ernaar uit. :sunny:

5 likes

@Jurk als ik er ook in sta dan wil ik ook een exemplaar :joy:

4 likes

Het werkt wel :grinning:

2 likes

@Zwerfkatje50, @Willem321, @Elbert222, @Wes181 please

1 like

Gewoon bestellen en steun het goede doel, daarbij heb je ook nog een kalender, oja vergeet niet om 4 mensen te taggen!

@Nickjackelson @Andersom @Kouco @KloKie1956

Laten we dit allen tot een groot succes maken.
Niemand is wat verplicht maar mocht je een paar euro over hebben koop dan een prachtige kalender hierbij steun je het KWF en/of steun doneer los !

Waar ?

2 likes

Waar bestel ik hem :joy::joy::joy:

2 likes

Nederlanders kunnen wat mij betreft niet meer geloofwaardig over het hart voor de medemens praten, kijkende naar de recente ontwikkelingen.

3 likes

:rotating_light: politiek alarm :rotating_light:

Ik respecteer iedereens standpunten over wel / niet meedoen. Maar aub geen politiek in dit topic svp. Dat loopt nooit goed af.

10 likes

Mooi, ik irriteerde me er al aan. Het is een forum waar ik graag kijk maar daar heb ik dus geen zin in allemaal. Daar zijn andere wegen voor. Dank je @Jurk

5 likes

Helaas… vroeger was je een van mijn favoriete muzes samen met Han. Maar je bent andere dingen met je leven aan het doen, waardoor je niet meer in de huidige verhalen voorkomt.

Mooie tijd was dat :joy:

11 likes

Ik ben het van harte met je eens. Ik roep iedereen dan ook met klem op om mij niet te taggen als het niet over horloges, technologie of muziek gaat. Of goede doelen a-politiek zijn is een interessante vraag waar ik het op dit forum liever niet over heb, degene die dat met me wil bespreken kan een PB sturen of een koffie komen pakken.

3 likes

En weer up! Blijf taggen mensen, er beginnen weer bestellingen binnen te stromen!! Super gaaf om te zien :star_struck:

3 likes

Kerel kijk mijn bericht daar staat letterlijk de link in :rofl:

Hier nogmaals

Tagg zelf ook even dat helpt alleen maar :grinning::grinning:

Steun het KWF en koop een prachtige jurk kalender ! Niks verplicht maar het zou mooi zijn!
Ook los doneren mag !

@Manfred1969 @jan13 @Railmaster @JVE

5 likes