Zeker! Leuk al die foto’s! Keep them coming! Fijn dat ze bevallen.
En hier idem, hier zelf ook nog niet IRL gezien. .
Fijn dat het gelukt is ze toch voor kerst binnen te hebben bij de leden, dat was het doel! Waarbij mijn grote dank voor @amaris @Aequitas1981 en @Mechoj zonder jullie was dit zeker niet gelukt!
Bryan die als sinds een paar jaar elk jaar trouw en geheel kosteloos de strip / kalender in elkaar zet! en dit jaar Peter en Jochem die via hun webshop alles aan de achterkant hebben geregeld.
Nogmaals mijn grote dank hiervoor! Op een later moment zullen we het hele project eens evalueren en dat meenemen voor het volgende jaar! 5 jaar lang alweer, tekenen en een actie voor het goede doel!!
En dank aan @Jur en het forum voor de ruimte die wel elk jaar krijgen! Zeker niet vanzelfsprekend en zeer gewaardeerd
En laten we vooral niet vergeten dat al die complimenten naar andere mensen leuk zijn maar zonder jou als drijvende kracht was er geen euro naar het goede doel gegaan! Je bent een topper @Jurk , de tekeningen die jij maakt zijn wat de kalender tot leven brengt en dus de moeite van het kopen waard. Dank voor al die uren en de bezieling die je er in steekt! Dank namens ons allemaal maar ook vooral namens KWF
Zaterdagochtend pré tweede dag voor kerst met Mariah Carey up.
Toe nou joh: de kalender van ons aller@jurk is oneindig veel beter.
KOOP DAN
Hier is die ook binnen, hartelijk bedankt ziet er gaaf uit
Ik heb de kalender ontvangen ziet er heel mooi uit bedankt. Nu nog een plek zoeken in huis.
Zojuist is de Jurk verjaardags kalender bezorgd (postbode maakte een overspannen indruk😀). Het is prachtig geworden, dank je wel @Jurk
[quote=“Jurk, post:1243, topic:481257”]
@amaris @Aequitas1981 en @Mechoj
[/quote] jullie ook van mij een dank je wel!
Ook ontvangen.
Dank jullie wel
Even helemaal gemist maar als nog bestelling gedaan.
Super leuk!
En hiermee zijn we uitverkocht lieve mensen
Sorry
Jullie ook bedankt voor het mogelijk maken!
Vandaag verzenden gaat helaas niet meer lukken, we gaan hem zsm voor je op de bus doen!
Bedankt voor het bericht.
Prima hoor, had ik ook niet verwacht.
Fijne dagen!
Whooop whoooop
Onze postbode is altijd wat laat op de dag maar zonet is die dan eindelijk bezorgd