HF-kalender voor KWF! ⭐️

Hier is ie ook binnen. Nog geen foto want hij mag nog niet opgehangen worden omdat de vergunningaanvraag nog niet rond is. :sunglasses:

7 likes

Vind je dat gek met al die kalenders!?

5 likes

Gisteren binnen gekomen. We gaan hem met trots op de toegewezen plek hangen.:slightly_smiling_face::ok_hand:

Dankjewel @Jurk @Aequitas1981 @amaris en @Mechoj

Dank en fijne feestdagen gewenst!:hugs::clinking_glasses::champagne::four_leaf_clover:

8 likes

Iemand in België hem al ontvangen? Zal nog wel eventjes duren door de eindejaarsgekte…

4 likes

Neen, zal wel in de loop van de week zijn. Ik heb toch nog niets ontvangen.

3 likes

Jippie ik sta derin

6 likes

Met een beetje vertraging ook hier op de deurmat gevallen!
Net op tijd voor ‘onder de Kerstboom’… :wink:

Dank mannen en in het bijzonder @jurk, ziet er weer goed uit. Kan me jouw eerste krabbels nog wel voor de geest halen, man wat ben jij ‘gegroeid’. Echt supergave professionele tekeningen! Ik geloof dat ik zelf de kalender niet gehaald heb, trap niet genoeg rotzooi geloof ik … :joy::sunglasses:

Fijne Kerstdagen!

8 likes

Thanks! Oefening baart kunst, zegt men. Ja die herinner ik mij ook nog wel :joy:
Had net zoveel lol en deed er net zo lang over :joy:. Ze zijn nu wel een stuk beter! :sunglasses:

En nogmaals dank aan iedereen!!

10 likes

Hier is ie ook weer goed ontvangen door de oudste. Hij was helemaal blij toen ie hem uit de envelop viste. Hij kan echt ieder detail in je tekeningen bekijken en zit dan in zichzelf te grinniken. Zo grappig om te zien.

7 likes

Ontvangen, dank heren!

6 likes

Gekregen voor kerst :slight_smile: Een leuk cadeau, maar vooral ook vooral een mooie kerstgedachte om iets bij te dragen aan het bestrijden van kanker. Fantastisch gedaan @jurk!

8 likes

Hier ook ontvangen! Super bedankt weer @Jurk 🫶🏻
En de rest van het mogelijk maken ook weer @Aequitas1981 :muscle:t2:

7 likes

Zeker wel! :sunglasses:

6 likes

Ow ja, leuk! :partying_face:

4 likes

Hier gaan we nog even de huidige verjaardagskalender “per ongeluk” in de plee laten vallen. Mijn vrouw wil namelijk geen andere kalender ophangen. Dat wist ik van tevoren natuurlijk al, maar dat regelik nog wel hahaha.

11 likes

:joy::joy::joy::joy:🫣

2 likes

Kijk nou uit, straks droogt ze deze en vind ze die ‘nog goed genoeg’ om weer op te hangen. Mijn advies:

6 likes

Hahahahaha

2 likes

Leuk! Mooie foto ook :ok_hand:

Jullie bedankt!! Fijn dat het allemaal zo bevalt!!

Dat is toch mooi! Heel leuk!! Doet mij ook goed.

19 likes

Fijne kerstdagen kalendervrienden van het Horlogeforum :heart:

5 likes