HF-kalender voor KWF! ⭐️

Fijne kerssemus!

9 likes

Mooi moment om mijn haaitjes te wassen! :grimacing:

X-post

6 likes

Kind kan de was doen!

7 likes

Wauw! :star_struck:

1 like

De eindstand is………

We hebben met mekaar dit jaar ruim 2200 euro kunnen doneren aan KWF lieve mensen!!

Nogmaals enorm veel dank aan iedereen die hieraan heeft bijgedragen, we hebben wederom als Horlogeforum weer laten zien hoe zo’n mooi gezelschap we zijn. Wij vonden het super leuk om te doen en kijken alweer uit naar volgend jaar. Maar nu eerst :clinking_glasses::champagne:

29 likes

Lekker '!!!

4 likes

Hulde! En niet alleen voor de inzet maar ook voor de zeer genereuze verdubbeling van de donaties door jou/jullie.

4 likes

Mooi resultaat :star_struck:

2 likes

Haha, dat zou wel heel erg royaal zijn :sweat_smile: Dit is de totale eindstand, donaties los en de opbrengsten van de kalender bij elkaar.

5 likes

Ah ok, ik vond het al een fors bedrag. Hulde voor de inzet blijft staan.

3 likes

Uiteindelijk heeft de kalender ook België bereikt, erg goed gelukt @Jurk kwaliteit van de kalender is ook degelijk.
Verder iedereen die hier aan bijgedragen heeft erg bedankt ook de uppers natuurlijk en het resultaat mag er zijn.

Begin alvast maar te verzamelen voor een dag scheur kalender voor 2025. Misschien iets breder uitrollen dat ook andere forum leden een bijdrage in wat voor vorm dan ook.

cartoon-spreuk-gedicht-stelling-overdenking…etc.

8 likes

Hier is de kalender ook net binnen

Bedankt voor dit mooie initiatief en resultaat!

10 likes

Op de laatste werkdag van het jaar heeft de postbode ook mijn kalender gebracht :+1:
Schitterend werk verricht door de leden van dit prachtige forum :muscle:

3 likes

Voor de mensen die de kalender niet hebben kunnen kopen omdat ie uitverkocht was, er is nog 1 exemplaar te winnen! Voor meer details, zie onze Instagram pagina :grin:

3 likes