HF-kalender voor KWF! ⭐️

Top! :grinning:

2 likes

Omhoog met de boel. Koop je kalender en steun het KWF :+1:

2 likes

Maar ff een up !!!

3 likes

:white_check_mark: Hier ook een :calendar: besteld. De kids vinden de strips ook leuk :sweat_smile:

4 likes

Daar kan ik erg van genieten! Leuk!!

Update:
Gisteren de voorkant afgemaakt en een selectie van de 12 beste tekeningen gemaakt. Alles is naar @amaris gewetransferred die de kalender verder in elkaar zal zetten.

Voor het einde van de maand moet het naar de drukker. Dan ligt het half december bij @Aequitas1981 en consorten, waar het vanaf daar naar jullie toe zal komen!

8 likes

Lekker bezig @Jurk !

3 likes

Is de HF knokploeg al in positie gebracht voor wat meer overtuigingskracht @cdg?

4 likes

Besteld :white_check_mark:

3 likes

Is verzending naar buitenland mogelijk?

2 likes

Go for it mensen, voor 1000 euro kun je al veel doen.
Voorbeeld:
De kosten van bloedonderzoek kunnen aardig oplopen. Zo kan er € 1,- tot € 2,- worden gerekend per gemeten stofje in het bloed. Daarnaast betaalt u kosten voor het aanvragen van het bloedonderzoek. Een bloedonderzoek kan daarom al snel zo’n € 75,- kosten.

Up

4 likes

Vast wel, PM me even waar het heen moet dan zoek ik dat uit!

3 likes

Upje

Over de 30 verkocht, we gaan lekker!

4 likes

Ik probeer hem ook te kopen, maar verzenden naar Belgistan lijkt me tot dusver niet mogelijk :slight_smile:

Moest het mogelijk worden hoor ik het graag, dan probeer ik opnieuw.
Zo niet, zal het gewoon een donatie worden :wink:

Dankjewel @Jurk en @Aequitas1981!

5 likes

Zou je nog eens willen proberen?

2 likes

Werkt! Erg bedankt!
Heb er een besteld met een vooruitbetaling als gekozen betalingswijze. Ik neem aan dat de betaalgegevens volgen per mail?

2 likes

Mijn bestelling staat er tussen!! :nerd_face:

3 likes

Het is even puzzelen maar als het goed is zit ie in je mail :slight_smile:

2 likes

Jawel! Vriendelijk bedankt voor al de moeite!

2 likes

Geen enkel probleem! Alles voor het goede doel :grin: (En onze goede naam als Watch Fellows natuurlijk :sweat_smile:)

3 likes