HF-kalender voor KWF! ⭐️

Ik kende het niet maar je staat nu in mijn favorieten! Je mooie inspanning ga ik zeker nog een keer belonen met een bestelling buiten dit doel om! :slight_smile:

4 likes

Leuk! :grin: fijn om te horen :slight_smile:

4 likes

Laten we eens kijken of iedereen er is.
@Pauwelix teamleider, hoe staat het er voor?

2 likes

Nederland, Belgie en Duitsland is nu ingericht. Begreep dat ze nu allemaal ook werken. Mocht iemand uit een ander land willen bestellen, let us know! Dank voor jullie geduld en begrip, bestellingen uit het buitenland zijn nog nieuw voor ons dus we moesten even puzzelen hoe en wat in de webshop.

4 likes

Klopt. Bestelling is gedaan.

3 likes

Hup en up!

3 likes

Net besteld, top initiatief! Ben benieuwd hoe hij eruit komt te zien!

3 likes

Het is volgens mij wel tijd voor weer zo’n dichterlijk meesterwerk :innocent:

2 likes

Een meesterwerk is overdreven
Bij een hobby is het gebleven
Toch doe ik wat kan
En leer er steeds van
Verbetering, dat blijft mijn streven!

6 likes

Ik hou het bij one-liners: UP

2 likes

De knokploeg is altijd in verhoogde staat van paraatheid.
We hebben dit jaar aan onze cardio gewerkt.

a3dda6388e10d9b95e4b9143937aa333

@Boris kan nog steeds heel goed roepen " kom vechten dan"
@Watchout4thebus doet het stuur werk.

8 likes

Hoog tijd voor een reclamemoment:
Koop die kalender
image

of wil je dat de HF-knokploeg langs komt :grimacing:

4 likes

Ik ben bang om de knokploeg in spandex pakjes aan de deur te krijgen, heb ‘m maar snel besteld!

3 likes

Spandex pakjes ook, ik zie het voor me :joy:

3 likes

Maak ons los!
Up

1 like

Ook op Insta beginnen we op te vallen. :hugs:

Voor de mensen die ons nog niet volgen, alle likes en gedeelde berichten helpen om meer geld binnen te halen dus volgen en daarna delen van onze content wordt zeer gewaardeerd. Volg watch_fellows dus snel :grinning:

6 likes

@pauwelix, @cdg en @watchout4thebus: de knokploeg werkt :+1:
Keep on doing whatever you’re doing :rofl:

4 likes

Hoe kan het dat er 30 zijn verkocht en maar 11 donaties ? Of hebben er mensen dan een kalender gekocht en geen donatie of klopt het aantal donaties niet ?

Mensen kunnen een kalender kopen waarvan de opbrengsten naar KWF gaan, een donatie doen via de speciale donatiepagina of allebei. Dus doordat er 3 mogelijkheden zijn loopt het aantal bestellingen en aantal donaties op de pagina niet gelijk. Er zijn bv ook nog mensen die meerdere kalenders kopen. De opbrengst van de kalenders maken we na de actie periode in 1x over naar KWF

5 likes

Leuk, heb er een besteld.

2 likes