Ook daar kun je iets van vinden, uiteraard
.
Maar “ik heb het bedacht en gemaakt” als lijfspreuk op de wijzerplaat zetten…?
Ach ja, smaken en meningen verschillen. Gelukkig maar
.
Ook daar kun je iets van vinden, uiteraard
.
Maar “ik heb het bedacht en gemaakt” als lijfspreuk op de wijzerplaat zetten…?
Ach ja, smaken en meningen verschillen. Gelukkig maar
.
Quartz is het probleem niet. Het is de wanstaltige kast. Het uurwerk is prachtig.
En dan die viesgroene autoband. Brrrr.
Na 221 stemmen vind ik de uitkomst best verassend.
70% kiest voor cool/sub zero vs 30% voor uncool/seriously uncool.
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat zo’n groot deel positief zou stemmen.
Makkelijk stemmen als het niet jouw 12.000 euro is die er voor gelapt moet worden.
Ik denk dat dan het allergrootste deel van de 70% toch ook snel naar de andere kant overstapt.
Waar het om gaat is of jij hem mooi vindt.
Heb zeer veel respect voor F.P.J. als horlogemaker. Maar dit vind ik echt afschuwelijk. Gemaakt voor de markt voor mensen die, alhoewel begrijpelijk, financieel beperkt zijn een “echte” F.P.J. te kopen. Laat hem dan maar liggen en ga je geld beter besteden. Voor dit bedrag zijn er allerlei beauties van allerlei merken te koop!
Gemaakt voor de markt voor mensen die, alhoewel begrijpelijk, financieel beperkt zijn een “echte” F.P.J. te kopen
Grappig dat je dat zegt.
De mensen die ik (online) tegenkom en spreek die dit horloge bezitten, hebben al een grote (mechanische) horlogecollectie, vaak ook met al meerdere FP j’s. De mensen die ik spreek hebben juist voor dit model gekozen omdat het een ideale beater blijkt te zijn en een echte eigen smoel heeft, ik geloof niet dat puur de naam op de plaat reden is geweest voor de aanschaf.
Daarnaast kan ik mij niet voorstellen dat er iemand is die met z’n laatste spaargeld een dergelijk horloge aanschaft, alleen omdat FPJ op de plaat staat.
Als er een ander merk op de plaat zou staan wel hoor 
Ik vind hem mooi, erg duur, maar ook mooi. Was Sub zero geweest imo als het een hand opwinder of automaat was.