HF Strip - De ruimte in

Pfff… 2 weken wachten op het vervolg :face_with_raised_eyebrow:. Mooi gedaan! Dank voor alle tijd en moeite die je erin steekt :pray:

2 likes

Leuk hoor!

Ben ik de enige die bij het plaatje meest linksboven (wat onrustig) aan Kim van Kooten denkt, in Missie Aarde in ook een blauw pakje?

1 like

:+1:

Graag gedaan. Het houdt me van de straat :smiley:

Die kende ik nog niet. Misschien maar kijken want ik snap de associatie wel :smiley:

4 likes

Voor degenen die een beetje opgelet hebben, die schildpad komt niet uit de lucht vallen. Ik zei het gister al, vorige week is al een hint gegeven. De planeet leek op de avatar van iemand die iets met de schildpad te maken heeft.

Schildpad is natuurlijk Turtle, het populaire model van Seiko. In de strip ga ik bewust geen merken noemen, maar de planeet leek express een beetje (cartoonesk) op de avatar van @koekoek. Een beetje lastig te zien misschien, want ik heb het er bewust niet te dik op gelegd.

afbeelding

6 likes

Goed gedaan, ben fan !!! :+1: :+1: :+1:

1 like

Na twee weken weer een nieuwe strip van “De ruimte in”. Weer flink geexperimenteerd met hoe ik de strip wil vormgeven. Dit is wel mijn laatste voorlopig probeersel qua vorm, 3 stroken is echt wel het maximum. Topics die je terug kunt vinden in deze strip;

De Dresswatch;

De stroopwafels;

Volgende week weer @jurk met het HF Cafe

32 likes

Hij is weer leuk @Sandy :+1::+1:

1 like

@DKremer :sweat_smile::sweat_smile:

1 like

Cool! :smiley:

1 like

Iedere aflevering is weer beter in beeldkwaliteit! Strak hoor!

2 likes

:joy: Mooi weer Sandy!! Idd elke keer weer beter :facepunch:

1 like

Leuk Sandy, ik kreeg opeens bij het vierde plaatje een Pokemon gevoel, een soort heimwee gevoel naar toen onze kinderen nog klein waren. Benieuwd naar het vervolg, houd wel die stroopwafels er in!

2 likes

Ik vind 'm weer leuk!!!
Het is al genoemd, maar oefening baart kunst :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Mooi hoor @Sandy . Het valt me wel op dat we over het algemeen verschillende topics lezen. :sweat_smile:

1 like

:+1: daar doe ik het voor.

:wink:

:slight_smile:

Dankje

:facepunch: Dankje

Dankje :slight_smile:

:+1:

Haha, ik heb even zitten kijken waar jij gereageerd hebt, die heb ik ook allemaal gelezen/volg ik. Maar keuzes maken icm inpassen in de verhaallijn… En ik merk ook dat @jurk met regelmaat in draadjes komt die ik compleet over het hoofd hebt gezien. Je merkt dat mensen echt compleet andere triggers hebben op titels, of posts die je tegenkomt.

7 likes

Ik neem steeds de top topics van die week.
Dan is de kans dat de meeste leden het gelezen hebben het grootst.

Zeker!!! De progress is duidelijk te zien!!! Leuk!

2 likes

:point_up: doe ik ook, maar ben wel selectief. Een topic over Sinn zal ik niet zo snel gebruiken op dit moment, want de verhaallijn zit nu in een hele andere setting (Japan en Seiko… “oeps, zei ik nou toch een merknaam?”)

Dankje. Ik probeer elke keer een beetje met verschillende elementen te spelen. Volgende keer ga ik een paar die goed voelen samen proberen te brengen. Zo ga ik weer beter opletten op mijn poppetjes qua volume en licht/schaduw.

1 like

Haha, hij is weer leuk!
Goed bezig!

1 like

Dankjewel.

Twee weken gingen weer als een dolle voorbij. Een prachtig HF Café tussendoor, wat ontiegelijk knap gemaakt is. (Chapeau @jurk).

Maar nu dus weer een in de ruimte reeks. De making of kun je hier vinden; Comic - Making one comic.

Kleine verwijzing naar de verkiezingen van de HFLE en natuurlijk naar al het modden van de diverse Seiko’s door bijvoorbeeld @HanDavinci en @Dao.

Fijn Pasen en maak er een paar mooie dagen van.

38 likes