HF Strip - De ruimte in

Wederom een zaterdagavond en een strip. Ditmaal gaan onze helden voet zetten op een nieuwe planeet en wie heeft opgelet, had kunnen zien dat de avatar van een van onze leden lijkt op deze planeet. Dat komt niet zomaar, dat heeft te maken met deze planeet. Ik weet niet of hij er vandaan komt, maar zijn interesse lijkt er wel vandaan te komen. Mocht het niet geraden worden, maak ik het morgenavond bekend. Maar jullie weten het vast wel.

Verder volg ik een verhaallijn, dus is het wat lastig om er een verwijzing in te stoppen. Meerdere topics en discussies over topics passeerden de revu, maar maakte het verhaal erg chaotisch. Deze haalde het wel;

Verder is deze keer de aflevering voor het eerst helemaal digitaal. Dat begon met schetsen in het blauw van begin en einde, daarna de eerste vakjes aftekenen, topic erin verwerken en daar was het eindresultaat. Een hoop werk, zeker 15 uur. Maar vooral te wijten aan mijn onkunde met digitaal tekenen.

Hopelijk bevalt de strip, veel plezier;

34 likes

Hahaha! Lekker hoor!
Met cliffhanger en alles. :sunglasses::+1:
‘Je mag mij nu willen noemen’ :joy:
Schaduwen er ook bij.
Setting getekend.
Weer een hele stap vooruit :ok_hand: Well Done Sir!

3 likes

Hij is mooi getekend @Sandy
:+1:

2 likes

Lekker man, good busy!
Ben zo benieuwd waar je heen gaat met je verhaal!
Keep up the good work

2 likes

Mooi @Sandy. Die turtle ziet er goed uit.

2 likes

afbeelding

Maar toch wel tof @Sandy :ok_hand:

4 likes

Ik heb zelf gevraagd of er tekenaars waren die met mij wilden samenwerken. Want na twee jaar week in week uit elke vrijdag en zaterdag avond de hele avond tekenen trok ik het niet meer. @Sandy was een van de enige die het echt aandurfte. En ook nog eens de narigheid heeft vergeleken te worden.

Dus we doen het om de week in ons eigen topic.

De derde kwam laatst aanzetten en die leek niet van ons bestaan te weten. Hij heeft weer een heel andere humor en stijl.

Dus ik hoop dat we gewoon naast elkaar kunnen bestaan zonder dat het overkill wordt. We zijn alle 3 totaal anders qua tekenen en humor.

Dat waardeer ik natuurlijk.
En hoop ook dat jullie Sandy net zoveel tijd gunnen als jullie mij hebben gegeven :+1:

7 likes

Zeker wel.

Veranderingen hebben vaak tijd nodig :+1::point_down:

Unfreeze, moving change & refreeze

3 likes

:joy::joy:

1 like

:+1:t2::+1:t2::+1:t2:

“ik kijk wel voor twee…”, jaja… :blush:

Knap dat je een verhaallijn volgt en toch kans ziet er een actueel topic op deze wijze in te verwerken!

2 likes

Weer top gedaan @Sandy :ok_hand::ok_hand:

2 likes

:bowing_man: Bedankt. Dit doet me veel.

:+1: bedankt

Volgens mij is hij bezet. Maar als het meer gaat om de tekenaar, ik wil over twee weken ook wel een jurk aantrekken hoor. Mijn vrouw zal wel gek opkijken, maar hee… Coronatijd, niemand die het ziet :wink:

7 likes

Mooi gedaan!
God Jur😂

1 like

Ziet er prachtig uit Sandy, spannende reis naar een planeet met traag voortschrijdende tijd die als last op de rug wordt meegedragen door een schildpad (ik heb er maar een draai aan gegeven😀).

3 likes

Pfff… 2 weken wachten op het vervolg :face_with_raised_eyebrow:. Mooi gedaan! Dank voor alle tijd en moeite die je erin steekt :pray:

2 likes

Leuk hoor!

Ben ik de enige die bij het plaatje meest linksboven (wat onrustig) aan Kim van Kooten denkt, in Missie Aarde in ook een blauw pakje?

1 like

:+1:

Graag gedaan. Het houdt me van de straat :smiley:

Die kende ik nog niet. Misschien maar kijken want ik snap de associatie wel :smiley:

4 likes

Voor degenen die een beetje opgelet hebben, die schildpad komt niet uit de lucht vallen. Ik zei het gister al, vorige week is al een hint gegeven. De planeet leek op de avatar van iemand die iets met de schildpad te maken heeft.

Schildpad is natuurlijk Turtle, het populaire model van Seiko. In de strip ga ik bewust geen merken noemen, maar de planeet leek express een beetje (cartoonesk) op de avatar van @koekoek. Een beetje lastig te zien misschien, want ik heb het er bewust niet te dik op gelegd.

afbeelding

6 likes

Goed gedaan, ben fan !!! :+1: :+1: :+1:

1 like

Na twee weken weer een nieuwe strip van “De ruimte in”. Weer flink geexperimenteerd met hoe ik de strip wil vormgeven. Dit is wel mijn laatste voorlopig probeersel qua vorm, 3 stroken is echt wel het maximum. Topics die je terug kunt vinden in deze strip;

De Dresswatch;

De stroopwafels;

Volgende week weer @jurk met het HF Cafe

32 likes