Knap!
Dan heb je inderdaad geluk! En deze chronograaf ziet er ook nog gaaf uit
Misschien is het toch wel de moeite om te zoeken naar een bijhorend origineel bandje
Ja dat vind ik wel echt meerwaarde hebben. Maar dit was een gelukstreffer hoor. Bij de meeste horloges zoek ik er een in mooi bijpassende stijl. Wat helpt is dan brochures uit die jaren op te zoeken. En veel eBay werk.
Mijn andere chronostop. Deze band er zo goed mogelijk bijgezocht. Omega gesp op eBay gevonden.
Die Chronostop is ook heel mooi! Met het nodige zoekwerk kan je inderdaad wel prachtige horloges en bandjes vinden. Deze passen ook goed bij elkaar!
Helaas is er over Rodania heel erg weinig te vinden, zeker qua brochures en documentatie. Terwijl het nochtans een merk is met een mooie geschiedenis. Op eBay heb ik een bijna identieke versie van mijn vaders horloge gevonden, maar dat was een speciale ‘Eddy Merckx-editie’. Zou leuk zijn om dit horloge in een originele jaren zeventig brochure terug te vinden. We blijven zoeken
zou interessant zijn om het te zien en te raden waar het toe behoorde!
Moooooooiiii!!!
Erg mooi inderdaad. Hou wel van deze stijl. Gefeliciteerd!
Thanks en ze doen het goed en heb ze allebei al ongeveer 2 jaar en nog steeds happy mee
Vind ze wel iets weghebben van elkaar…
Ook al zijn het verschillende merken…