HFLE 2016 optie? Aevig Huldra Gold

Zojuist even mijn ‘perfecte’ Aevig Huldra bij mekaar gephotoshopped met goudomrande uurmarkereringen en gouden wijzers. Ik heb ook geprobeerd de lume van de bezel erbij aan te laten sluiten. Eigenlijk wilde ik de polished links van de bracelet ook matteren, maar dat is in het echt eenvoudiger dan in photoshop.

Hoe cool zou het zijn als dit een Limited Edition zou worden :wink: Meningen?

20 likes

Dat ziet er best cool uit :+1:

1 like

Ziet er inderdaad gaaf uit :+1:

1 like

Mooie hfle!

1 like

Als dit een hfle zou worden deed ik mee :+1:

2 likes

Dat ziet er erg mooi uit . :+1:

1 like

Heb je een plaatje van ervoor/normaal?

Yep, gewoon de afbeelding op de Aevig website van de blauwe als bron gebruikt. Ter referentie ook de normale zwarte die Aevig verkoopt.

Mooi project, mail de fot even door aan ze met de vraag of ze wellicht een nieuw model willen uitbrengen (uiteraard een extra voor de ontwerper)

2 likes

Ik schrijf hierbij ook in voor deze Huldra hfle 2016! Inderdaad Aevig/Chip contacten @dialstatic!

1 like

Ziet er goed ‘gefotofopt’ uit! Alleen jammer dat het bandje niet smaller (20mm) is.

1 like

Hmm. Ik wil niemand voor het hoofd stoten - ik meende dat er een commissie was voor de HFLE. Maar het zou wel leuk zijn natuurlijk.

Toch maar even de titel aangepast om wat aandacht te genereren :wink:

Zojuist voor de grap ook even een Huldra Black Bay in elkaar gedraaid.

8 likes

Ook gaaf, Aevig krijgt ze op een presenteerblaadje aangeboden! :+1:

1 like

Mmm… Dit vind ik dan weer jammer… Door er een hommage van te maken verliest hij imo zijn eigen gezicht/identiteit…

4 likes

Volgens mij staat er in het topic daarover, dat iedereen met een idee dit mag opvragen bij de producent. Mijn stem heb je alvast; Nederlands merk en nu twee hele coole nieuwe uitvoeringen. Ik zeg doen!

1 like

Ik zou meedoen. Al hoop ik op de Balaur.

1 like

Dit kun je toch geen hommage noemen…lijkt totaal niet op een Black Bay. Als dit een hommage is, mag geen enkele duiker meer een rode bezel gebruiken.

1 like

Ik snap wel wat je bedoelt. Die tweede was meer een grapje. Ziet er niet onaardig uit vond ik, maar een beetje ‘derivative’ zoals ze dat in goed Nederlands zeggen. Ik verwacht dat het voor Chip eer te na zou zijn.

  • Hij noemt hem “Huldra Black Bay”
  • Rode bezel
  • Zelfde indices stijl (geel/goud)

Mwah… Ik denk dat deze dan wel een hommage genoemd mag worden los van of de kastvorm e.d. er op lijkt…

1 like