50 stuks kunnen meegaan in de huidige kickstarter campagne - 38mm model met ETA, no date, 20atm - aan de huidige kickstarter prijs van 349 euro (model gaat uiteindelijk retailen aan 499 euro), maar met als specifieke modificatie voor de HFLE bijvoorbeeld een blauwe wijzerplaat ipv zwart. Chapterring kan in wit, wijzerplaat kleur, of iets anders. Maen is bereid wat rendertjes te maken met verschillende samenstellingen die we leuk vinden.
Levering zou eind september zijn!
Maak ik al even een afzonderlijk topic?
Als er voldoende animo is, en we snel genoeg op de kar springen, dan kan dit wel eens leuk en relatief ‘effortless’ (ocharme Johan) worden.
Aangezien het nog niet volledig zeker is dat de 42mm in productie gaat zou ik niet uitgaan van deze optie. Volgens Maen zou 42mm kunnen maar dan met een minimale oplage van 100 stuks, en daar gaan we zeker niet komen.
Edit @septentrio je was me voor. Hulde voor de inspanningen en het slagvaardige handelen overigens. Een mooi horloge is het. Ga mij eens goed beraden of een 38mm iets voor mij is
Doortastend bezig, ja. Interessant horloge? Totaal niet. Te klein, geen datum, stom merk, 13 in een dozijn uiterlijk. Sorry, maar je kunt maar beter eerlijk zijn.
Het is een voorstel hé, ik ken evenveel mensen die 42mm not done vinden als mensen die 38mm voor de vrouwenpols achten
Ik zou zelf geen interesse hebben aan 42mm, en aan 38mm denk ik van, wel ja, waarom niet.
Het moet dan maar tot een stemming met andere voorstellen komen. Ik vind voorstel inleverdatum Augustus overigens wel veel en veel te laat hoor, zeker als je dan kijkt richting uitlevering nog voor jaareinde…
Ik zou zelf voorstellen tem eind april/mei doen, en leveren augustus/september, net op tijd voor laatste zon en in één lijn naar eindejaar.
Waarom is er geen keuze voor beide? Als Backer kan je ook kiezen , en met een eventuele HFLE inschrijving erbij kunnen die Zweden toch beide leveren? En ja, ik vind 38mm voor een duiker ook te klein😉