Pilot 40 Automatic Dark Blue * 1,350.00 Euro
Tja, deze afwerking en kwaliteit is meestal niet heel goedkoop, maar kan wel een goede koop zijn.
Afmetingen zijn ook nog eens erg toegankelijk voor velen.
Er was iets met een max budget.
Ik snap dat kwaliteit en afwerking geld kosten.
Misschien dat Rolex een GMT Master met oranje-blauwe bezel wil maken voor ons.
Denk dat een limited van Rolex ook wel een goede koop is.
Oh maar voor 1,4k kan ik wel wat leukers naar voren schuiven dan zo’n anonieme flieger hommage hoor, maar ik doe het niet, want de maxprijs is eur 500…
Ik ben bang dat 50 stuks dan te kort is. Zou het mogelijk zijn, dan zou ik zeker meedoen.
Met 2,8k actieve leden in een maand, denk ik niet dat je 50 mensen gaat vinden die meer dan 1000 willen betalen voor een limited tenzij het een hele goed deal is. Max 500 is daarmee gangbaarder en toegankelijker.
Dit dus… zodat we verlost zijn zolderkamer huisvlijt, of Miyota’s.
Voor bv €340 zou de beste optie een gemodde SKX zijn vermoed ik.
Zou Eddie (TZ-UK) niet iets doen met een limited edition?
Geen slechte suggestie
Rob, creer je eigen limited! Ga aan de slag! Doe iets!
Je kan ze enkel geen HFLE noemen. Waarom niet? Omdat HFLE een concept is. Gaat niet zo zeer om een droomhorloge, dan wel het uitdragen van de horlogeforum spirit en gelijkgezindheid. En ja, dat vraagt een voor iedereen toegankelijke prijs, ook voor diegenen waarvoor 500 euro voor een klokkie al wat sparen betekent.
Je hebt uiteraard helemaal gelijk.
Ik heb een paar pogingen gedaan, tegen beter weten in. Blijkbaar wilde ik zo graag een echt mooi HFLE horloge, dat ik de realiteit uit het oog verloor.
Ik zal er over ophouden
Jammer alleen dat het geen Miyota uit de 9000-reeks is. Verder vind ik dit ook wel een mooi idee, zeker in het blauw! Ik zou er nog wel graag een datum bij willen hebben op de 6 (of op de 12, dat is vrij uniek). Daarnaast zou ik juist de dial helemaal kaal houden en referenties naar HFLE en Laco beperken tot de achterkant.
Maar het idee van de Stowa Flieger blijft wel erg aanlokkelijk. Ik weet niet wat hun minimale afname is, maar als de prijs gunstig is, ben ik toch wel hoopvol dat genoeg mensen ervoor zouden willen gaan, inclusief mezelf
Me2
Me2
Veel plezier allemaal, maar voor mij: laat maar.
Stowa AUB
De bracelet/beter uurwerk etc in de optie lijst erbij.
Mag ik nr 6 dan , thanks!
Misschien toch maar een apart topic maken voor de Stowa? Blijf onderstaande afbeelding wel heel tof vinden namelijk! Wie heeft vorig jaar het initiatief genomen? Als we nou genoeg mensen warm kunnen krijgen hiervoor, een andere naam geven aan deze >€500 limited dan de HFLE-aanduiding, dan kunnen we volgens mij echt iets heel gaafs creëren!
Dacht even dat daar een foto van e P1lot one stond…
Hebben we haast of zo? Dit is toch een prachtige optie voor volgend jaar, als het dit jaar niet mag? Ik vind het een mooi horloge maar ik hoef ‘m niet als het geen HFLE wordt.