HFLE 2019: Discussie en voorstellen

Het zou een inkoopactie worden. Ik omzeil hiermee niets. Een HFLE moet aan bepaalde eisen voldoen, dit zou er bewust volledig omheen gaan.

Dat snap ik, maar mijn punt was dat ik dan geen verwijzing naar HF op het horloge zou opnemen, omdat je dan de HFLE de wind uit de zeilen neemt.

EDIT: overigens denk ik niet dat je de snelle levering helemaal in de hand hebt:

Daar zou ik wel eerst duidelijkheid over proberen te krijgen, anders doe je straks een EMG’tje. :wink:

1 like

Ja daar heb je wel een punt hoor. Wat mij betreft hoeft er niet eens een verwijzing op, zou wel leuk zijn. Al staat erop “inkoopactie 2018”. Of niets.

1 like

Een inkoopactie van een mooi en betaalbaar horloge is altijd een goed idee. :+1: Zou alleen wel eerst meer duidelijkheid zien te krijgen. (Zie mijn opmerking over de levering hierboven.)

1 like

Eensch. Update: Eddie mailt net dat hij een x-aantal van de PRS-18 op voorraad heeft omdat hij “voorlopig niet hoeft te bestellen”. Ik heb de vraag gesteld hoeveel hij heeft en als het er bijv. 25 zijn, die NIET worden aangepast, welke prijs en levertijd hier dan voor staat. Wordt vervolgd.

1 like

Daarom is het absoluut niet toegestaan, staat in de forum reglementen.

Overigens, met een andere dial en Limited Edition 2018 doe je niks verkeerd ehh…

1 like

Wel degelijk, zie mijn eerdere post van zoëven. Er is een aantal op voorraad cq. wordt binnenkort geleverd. Geen EMG-praktijken dus.

1 like

Dat kon ik niet voorzien voordat je Eddies antwoord postte he. :wink:

1 like

Hoewel ik niet van de 'HFLE’s ben vind ik dit een heel leuk horloge!

Zoek nog een daily beater en daar lijkt mij deze uitermate geschikt voor.

Hoop dat ie onder de € 300 blijft :money_mouth_face:

…en er genoeg animo voor is.

Imo, topactie Hans! :muscle:t4:

1 like

Het wordt geen HFLE (zie eerdere discussies) maar een inkoopactie. De prijs zal zoiets zijn ja.

1 like

Ook prima :grin::+1:t4:

1 like

Nu, het idee van een inkoop is dat dingen goedkoper worden, of toch zeker niet duurder dan via het standaard bestelprocess? :slight_smile:

2 likes

Sorry geen like van mij, niet omdat ik iets tegen je initiatief heb overigens maar ik heb al iets dergelijks…

Evengoed succes hoor!

1 like

Dankjewel. De CWC is zeer zeker interessant, ook absoluut naar gekeken, maar 2-3 x duurder.

1 like

Ik had me nog niet eerder verdiept in Precista, maar dat is leuk spul zeg! Die PRS-82… :heart_eyes:.

1 like

Dat is het uitgangspunt.

Wel hè? En hele goede specs!

Nu moet ik zeggen dat de ‘discussie’ over de inkoopactie ook niet ten goede komt aan de informatievoorziening omtrent de HFLE201X.

3 likes

Zodra ik een prijs heb voor 25 stuks open ik een eigen topic.

Edit: sterker nog, ga ik gelijk doen ook.

1 like

Hoppa, nu kan ik leuk het weekend in :slight_smile:

5 likes