HFLE 2019: Discussie en voorstellen

Iemand al nagedacht over club campus? Geen idee of het naar de €750 kan, maar informeren kan altijd. Ook wil ik weer een Victorinox opperen, maar nu met het automatische uurwerk. :ok_hand:

3 likes

Verrekte interessant horloge, de 38,5mm Campus handwound (Ref. 735, bedoel je die?). €1.200 wordt echter niet snel €750 ben ik bang.

image

4 likes

Do tell :stuck_out_tongue:

De tegenhanger is de Stowa Partitio,die krijg je wel voor €750,- ingekocht

Informeren kan altijd :crazy_face:. Als het lukt, mag ik er dan meer dan 1 bestellen?

2 likes

Zeker omdat de verkoopprijs €728 is. Maar hoe gek ik ook op Stowa ben, NOMOS is wel een trap(je) hoger. Zou het zelf geen tegenhanger noemen.

2 likes

Klopt helemaal,bedoel meer de uitstraling/grootte/kastvorm,Nomos heeft natuurlijk een inhouse uurwerk maar de Stowa heeft weer een grotere geschiedenis.

1 like

Overigens kost de handaufzug van de Stowa + €150,- volgens mij is de Nomos ook een handwinder(komen ze wat dichter bij elkaar) :sunglasses:

1 like

Ben ik met je eens.

Yep, die bedoel ik.

Ik acht de kans ook nihil, maar ik zal morgen eens wat rondmailen / bellen.

1 like

Als die Nomos er zou zijn met automaat, dan zij hij weer zo’n €300 zijn. Komen ze nog verder uit elkaar te liggen :wink:

Nomos een mailtje gestuurd, nu hopen op wat leuk nieuws :slight_smile:

2 likes

Misschien wordt 2019 wel een erg leuk jaar dan met Stowa of Nomos als mogelijkheden (even vooruitlopend op de zaken :slight_smile: )

2 likes

Mee eens! Dit soort merken krijg je wel als rr voor €750 budget gemaakt wordt. Dat is ook best gaaf!

1 like

Thanks Deniz! Ik ben ook met een modelletje bezig, die hier wel uitstekend zal vallen. Binnenkort meer info. Wil hier nu nog geen merk en type prijsgeven, voordat ik weet of het interessant voor ons kan zijn (met name financieel)… Spannend hè.

2 likes

En mogelijk nog een 3e. Binnenkort meer. Moeilijk mij in te houden.

Spannend :smile::smile::smile::smile:.

Een factor waar we in deze price range rekening mee moeten houden is dat sommige bedrijven max 99 stuks te weinig vinden :joy:

I know. Maar… des te moeilijker, des te leuker.

Zeker! Kan je me niet pm’en :wink:

1 like

Zodra ik meer weet :wink:

2 likes