HFLE 2019: Discussie en voorstellen

Is dan ook geen logisch denken, gewoon wat wishful thinking (van mij dan toch) :slight_smile:

1 like

Ik snap dat gezeur niet zo en dat er al voordat er wat bedacht is gelijk wordt afgebrand. Ik heb hierboven ook wel is aangegeven dat de kans nihil is. Maar de kans is ook nihil dat je de oudejaarsloterij wint
 maar toch kopen we ze elk jaar weer
 Wat verliezen we nou als Nomos het niet wil? Ik in ieder geval niets, ik ga er toch al niet van uit. Dat maakt de uitdaging er niet minder op.
Wees gewoon blij dat ik (en iedereen die op dit moment bezig is) wat leuks probeer voor het forum. Azijnpisserij.

Maar goed, we willen allemaal natuurlijk weer een EMG-tje die weer leuk betaalbaar is maar ondertussen uit elkaar vallen van ellende. Want dat is wel weer betaalbaar voor meer horlogeliefhebbers. Onzin.

16 likes

Die les is wel geleerd, vermoed ik.:thinking::sunglasses::tumbler_glass:

4 likes

Ik vind het geweldig dat je voor ons allen inzet, maar zou het niet leuker zijn om je energie te stoppen in iets wat wel haalbaar is?

Overigens, “de kans is ook nihil dat je de oudejaarsloterij wint” moet zijn: de kans is uiterst gering. Als het nihil was zou niemand er aan mee doen c.q. zou de loterij er niet zijn :wink:

3 likes

Ik heb nog andere plannen hiernaast ;). Maar wilde gewoon weten of dit kan lukken.

Ah, thanks. Weer wat geleerd zo in de late uurtjes haha!

1 like

Simpel! Een fraaie Nomos van krap aan EUR 750,-- zal zeer zeker een succes worden hier. Alleen is dat bedrag een luchtkasteel. Tenzij er een concreet aanbod ligt. Succes!

2 likes

Chill! Het is een forum, en zo werkt dat hier (helaas).

Laat ze maar gewoon mooi zien dat je het wel voor elkaar krijgt! :boxing_glove:

5 likes

Volgende week gesprek over haalbaarheid.

Achter de schermen worden verschillende voorstellen voorbereid.
Heb je vragen of ben je bezig met een voorstel? Contacteer me gerust even.

Bedoeling is zo snel mogelijk met de indieners of vooropgestelde indieners van voorstellen eens te praten over de inplanning van bepaalde deadlines.

Hou je vooral aan de vooropgestelde regels. Dus; Max prijs 750EU (mogelijk wordt een minimumprijs ingesteld) en vasthouden aan de overige regels (met de verplichte vermeldingen, prijs niet duurder dan RRP van standaard etc
)

2 likes

Weet niet om welk model het gaat, maar als het een datum heeft zou het wel gaaf zijn om de 18 op de datumschijf (2018) orange te maken. Subtiel maar gaaf


2 likes

We hebben ook Belgische liefhebbers :slight_smile: (been there, done that :joy:)

We gaan het meemaken :slight_smile:

Glycine staat nu al enkele keren bij watch2day aangeboden voor rond 425 euro. Prachtig merk zelfs met invicta inmenging. Is dit niet iets voor de HFLE 2019?

@Motormuis

Was 'n goed idee ehh. :wink:

1 like

Stuur ze een mail zal ik zeggen.
Weet wel dat grote bedrijven niet altijd gebruik maken van dit soort mogelijkheden maar als het je lukt kan je zeker op steun rekenen.

1 like

Hoe vroeger het voorstel, hoe meer enthousiastme & gegadigden.

WAAR BLIJFT STOWAAAAA?

Sorry, @Motormuis


2 likes

Ik heb ook liever de Stowa dan die SOEPDELTA of zo. Wat een raar ding is dat zeg.

7 likes

Aangezien dit het discussie topic is, horen HFLE topics niet in de daarvoor bestemde categorie?

image

1 like

Voor mij is die Stowa de 15 in een dozijn flieger. 0 interesse in. Dat is bij de Subdelta wel anders :slight_smile:

2 likes

En dat is uiteraard de plain truth!

1 like

Ik ben ook nog erg benieuwd naar de Pellikaan. De Stowa niet zo.

3 likes