HFLE 2019: Discussie en voorstellen

Aangezien je niet het minimale aantal had gehaald voor de nodige productie (was 35 als ik het mij niet vergis) had dat nog niet uitgemaakt :wink:

2 likes

Hmmm, ben je ook om te kopen? :grinning:

Jup. Makkelijk zelfs.

2 likes

Nee, met die jaren 70 Lada wordt dat ook niks


1 like

Lada Niva jongen. Lada Niva. Dat is een chick magnet van de bovenste plank. Zelfs bij die boerentrienen bij jou in Groningen.

7 likes

nou, vooruit, die kan wel


boerentrienen??

Lada Niva
Ik krijg er zo een heel erg “Net niet” gevoel van die pruts EMG bij :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Het is uiteindelijk altijd weer de kleine man zoals mezelf die achter het net vist en wordt uitgesloten van de HFLE omdat de mensen met geld de regels dicteren! :sob:

Stel, Jaroen, dat jouw kleine man de regels gaat stellen voor de HFLE. Dan is de parafrase: Het is uiteindelijk altijd weer de kleine man zoals mezelf die uiteraard niet achter het net vist en niet wordt uitgesloten van de HFLE omdat de mensen zonder geld de regels dicteren!

Kleine mannen: toon je groot!

1 like

Ik voel me met mijn 1,96 een beetje buiten gesloten nu :pensive:

Ik heb goede verwachtingen van de gepresenteerde eerste delen van de HFLE 2019, ik kan alleen binnen dat deel mijn opmerkingen niet kwijt. Is dit deel alleen voor de intimi?

Wat dacht je van lid sinds 2 dagen :thinking:

Zou kunnen dat deze alleen open staan voor Trustleven 2 en hoger (Geen idee, @Jur heeft de categorie pas net aangemaakt).

Even een paar dagen meelezen en reageren en je bent in no time het benodigde level.

1 like

is vanaf trustlevel 1 in te zien,tenminste voor mij wel zichtbaar.inderdaad paar dagen mee draaien en je kunt het hele hfle gedeelte inzien

Van onder naar boven lezend tref ik hier een opmerking waar ikzelf ook tegenaan liep.
Hoe voorkom je nou dat er een aantal schitterende voorstellen worden ingediend, die qua aantal stemmen van tafel worden geblazen door een voorstel van bijvoorbeeld eur 99,- En dat in een ‘duur’ jaar.
Ik heb er nog geen oplossing voor.
Misschien is een prijsrange beter dan een maximum? Tenslotte moet je bij het stemmen al een deel betalen en weet je ook al of een voorstel het haalt.
De originele tekst geeft die ruimte wel:
De richtprijs van de Limited 2019 mag maximaal (‘max maximaal’ vervangen door ‘is’) EUR 750 zijn ‘(zijn’ weghalen) (inclusief alle toebehoren). Eventuele extra’s (extra band / bracelet o.i.d. mogen uit deze prijs gelaten worden). Omdat sommige bedragen niet voor iedereen haalbaar zijn, zal dit maximumbedrag alleen in de oneven jaren gehanteerd worden.
In de even jaren (en wat hierna komt geldt dus niet voor de oneven jaren) zal een maximum-prijs van EUR 500 aangehouden worden. Voorstellen die ver onder deze grens blijven juichen wij overigens van harte toe.(ook dat geldt alleen voor de even jaren).

Dat betekent dat voorstellen die deze ronde rond de eur 750 zweven, de meeste kans maken. Voorstellen van bijvoorbeeld eur 99 vallen dan af.
Zo?

11 likes

Ja!

Het is wat, dat “poldermodellenwerk” :wink:

Wat mij betreft houden we het stupid simple: moge het beste voorstel winnen. De kiezers bepalen welke dat is. Als een horloge van EUR100 “beter” is (alles afgewogen) dan eentje van EUR750, dan is dat maar zo. Ik heb geen enkele moeite met andere, goedkopere voorstellen en geef mij volledig over aan de democratie.

Ik benijd jullie niet, @jur en @GhentWatch

3 likes

Ach jij weet niet hoeveel geld ik verdiend heb aan dat vorige stemmenrondje he? Samen met Johan lekker de boel belazerd en elke 25EU per stem in onze zak gestoken. Heerlijk.

4 likes

Had dan op zijn minst de selfie met de Babi Pangang gepost.

Ik zag net op Johan zijn instagram een andere foto die hier wel zou thuishoren maar wil zijn privacy niet schenden :wink:

:banana::banana::banana::banana:

2 likes