HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Lijkt mij, degene die stemt en ook betaalt. Stemmen en nog niet betalen maakt de poll niet duidelijk. Maar kom op, (we staan ff op de markt) wie maakt ons los, nog maar een paar te gaan :rofl:

En we draaien het ff om Ed, waarvoor dank Squale team. Top prestatie :+1: :+1:

3 likes

En als de verkiezingen voorbij zijn en er is beslist wie er gewonnen heeft is er dan ook geen optie meer om te bestellen mochten er nog géén 150 besteld zijn. Of wordt dan gelijk de productie gestart.
Ik vraag dit uit nieuwsgierigheid of voor een ander. Ik heb zelf allang gestemd.:joy:

1 like

En betaald ook trouwens.

1 like

Laat die ander als de sodemieter een account aanmaken, dan betalen en stemmen. Hoef jij of die ander ook niet nieuwsgierig meer te zijn :grin:. Top dat je natuurlijk ook bij de familie hoort :+1:

2 likes

Dat dus. :point_up_2:

Ja, goeie vraag. Hebben we op dit moment geen sluitend antwoord op. Dus, zou sowieso zeggen dat, als je er een wil hebben, je het beste nú kunt stemmen (en betalen, dus). :man_shrugging:

Hieronder lees je hoe je dit doet.

2 likes

Dat helpt dus niet. Enkel de stemmen van mensen die voor de stemronde lid waren worden meegenomen.

Jur schreef daarover dit in het verkiezingen-topic:

Er is nu dus niet duidelijk over of het na de stemronde nog mogelijk is om in te schrijven (nog door leden van voor noch na de stemronde) dus als je mee wilt doen is er maar 1 mogelijk advies: nu stemmen en betalen.

Hoe vlotter we een definitief aantal hebben, hoe eerder de opdracht naar Squale kan en hoe sneller wij ons horloge kunnen ontvangen :slightly_smiling_face:

2 likes

`Je hebt helemaal gelijk, was ik ff vergeten. Maar als we die 150 net niet halen, zou het toch fijn zijn als degene die na de stemronde lid zijn geworden toch op volgorde van aanmelding in aanmerking zouden komen. Denk iig dat Squale het niet erg zou vinden :wink:

3 likes

Zeker. Maar wij maken de regels niet. Dat doet de forumleiding. Sowieso een volgende stap. Eerst moet onze Squale nog officieel de stemronde winnen. Nog 5 dagen…
A5 GIFs - Get the best gif on GIFER

8 likes

Yes yes, beste liefhebbers!

Morgen is het dan zover, de laatste dag dat je kunt stemmen. Persoonlijk zou ik niet afwachten en gewoon je hebzucht temmen. Want voor je het weet, val je tussen wal en schip! Klim je uit het water en ben je nat én sip.

Een leuk en feestelijke uitreiking ligt mogelijk ook nog in het verschiet. Dus vraag nou maar gewoon iets eerder dan normaal, wat centjes aan de Sint en Piet. Anders ga je het missen, dat wil je toch niet!?

Dus hou het in de smiezen, nog anderhalve dag. Heb je niet betaald en gestemd, dan weet je dat je voor een volgende HFLE, minimaal tot 2025 opnieuw wachten mag!

Toedeloe!

12 likes

“Uiterlijk 1 november 2023 worden de verkiezingen gesloten en na telling op 2/11 de keuze bekend gemaakt.”

Volgens mij zijn er nog een paar extra dagen voor het 1 november is…

Maar stemmen en betalen kan nog! (Heb ik gedaan uiteraard)

5 likes

Haha je bent mijn favoriete vis. Wat nou als @fredpanarai1 alleen deze zin zou lezen.

‘The wait is part of the ownership’

• JM.
5 likes

4 likes

@fredpanarai1

6 likes

Dat zou ik de laatste twijfelaars ook niet adviseren. Zeker niet als je denkt “die pik ik straks wel op in het blauwe gedeelte voor een prikkie”, dat kan je wel vergeten want populaire Squale limiteds houden juist hun waarde of stijgen zelfs boven de nieuwprijs uit!

Niet dat we het daarom doen natuurlijk. Wel om de collectie uit te kunnen breiden met een prachtig horloge en het hele proces eromheen inclusief de feestelijke uitreiking volgend jaar waar je bij wil zijn natuurlijk!

7 likes

5 likes

Kan niet wachten, (maar moet het wel)

4 likes

Teun je hebt helemaal gelijk! Ik was in de war met de datum van vandaag.

4 likes

Ik denk ook dat er weinig in het blauw gaan komen.
Ik heb eens even naar voorgaande hfle gekeken en zonder ze af te kraken vind ik dit toch wel de tofste.

5 likes

En dat doe ik dus, in de vakantie lees ik ook hoor :wink:. Maar ik maak mij geen zorgen, weet dat KGIGO voor noodopvang zorgt als het zover komt :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zo kijk ik als ik mijn pilletjes heb ingenomen :rofl: :rofl:

4 likes

Sluit ik mij helemaal bij aan :+1:, zo ga ff de zon opzoeken :grin:

3 likes