HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

De versie op staal zie ik wel zitten!

4 likes

Is dat zo! Dat wist ik niet maar I stand corrected. Ik ken alleen de GMT

3 likes

Wacht maar af, in 2025 is @Brunmontagne weer aan de beurt. Weet lekker waar hij mee bezig is, lekker puh :wink: maar zeg lekker niets :innocent:

8 likes

Nou ja, laten we hopen dat Squale dan in ieder geval de tweede wordt, die nog een keer tot HFLE gekroond wordt!:crown: De vorige keer is ook wel een hele tijd geleden. Het is er wel weer eens tijd voor, toch?:blush:

5 likes

Lukt het niet meer voor 1 september?
Op zich zou het wel aardig zijn als zich nog een tweede gaat melden, dan is er iets te kiezen en wie weet dan wél een horloge met een datum(venster) … :joy: geintje jongens, kom op nou!

:beers:

9 likes

Deze was dat…

2 likes

Welke was de eerste squale? Het HFLE archief gaat precies maar tot 2017 terug. Kunnen we dat nog ergens zien?

3 likes

Hier te vinden:

5 likes

In het verkooparchief wat plaatjes gevonden: Klik.
Zwart met oranje én zonder datum, zoals het heurt … :sunglasses: :beers:

4 likes

Ik doe mee, kan er niet
een ietsie pietsie datumpje erop?
Pleasssse

2 likes

ls-bezbecja

9 likes

:flushed::pleading_face:🥹:sob::sob::sob::sob::sob:

5 likes

:joy:

2 likes

Bedankt , ook @junior. Het huidig voorstel is beter imo :slight_smile: :+1:

4 likes

spit-take-laughing

4 likes

Er was er nog eentje met een historisch figuur erin met rode vlaggen met zwarte kruizen op de achtergrond maar ik was bang dat ik daarvoor zou worden gevlagd :roll_eyes: :joy:

7 likes

Ik denk dat ik weet wie je bedoelt… Deze is veiliger :joy::joy:

3 likes

Ik ga het niet redden dit jaar (helaas)!
Ben op het moment druk met een gaaf project voor WatchUSeek en daar zit op dit mijn tijd en energie in :wink:.

Ik zal alvast datum groots omcirkelen op de lijst :rofl:.

12 likes

Heel gaaf voorstel in ieder geval allen. Heel veel plezier gewenst met dit traject/project! :muscle:

7 likes

Leuk dat ‘een kaaskop’ :wink: ook voor een internationaal forum aan het klussen is.
Heel benieuwd wat dat gaat worden. Succes in ieder geval! :ok_hand:

5 likes